پورشه حادثه‌ساز با راننده ۱۶ ساله در تهران توقیف شد+جزئیات

کدخبر: ۴۷۴۴۶۷
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: والدین باید بدانند که به هیچ عنوان سوییچ خودروی خود را در اختیار فرزندان خود و افراد فاقد گواهینامه قرار ندهند.
پورشه حادثه‌ساز با راننده ۱۶ ساله در
تهران توقیف شد+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه سواری پورشه که فردی ۱۶ ساله رانندگی آن را برعهده داشت، خبر داد.

 سرهنگ علی همه خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۴۰ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده غربی تهران بودند که در محدوده بزرگراه یادگار امام با حرکات عجیب یک دستگاه سواری پورشه مواجه شدند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو در حال انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز با خودروی سواری بود، گفت: در همین راستا ماموران نسبت به متوقف کردن این خودرو اقدام کرده و همزمان سوابق پلاک آن را نیز مورد استعلام قرار دادند که در جریان آن مشخص شد این خودرو دارای سه فقره دستور قضایی برای توقیف است.  

همه‌خانی ادامه داد: در همین راستا نیز طرح مهار اجرا شده و دقایقی بعد خودروی پورشه متوقف شد که در این حین راننده از خودرو پیاده شده و ماموران متوجه شدند که وی تنها ۱۶ سال سن داشته و گواهینامه نیز ندارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو توقیف و به پارکنیگ منتقل شد، گفت: والدین باید بدانند که به هیچ عنوان سوییچ خودروی خود را در اختیار فرزندان خود و افراد فاقد گواهینامه قرار ندهند.  

وی همچنین از توقیف دو دستگاه موتور سیکلت سنگین در بزرگراه چمران خبر داد و گفت: این موتورسیکلت ها در جریان اجرای طرح رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌ها توقیف شدند.

همه خانی ساعت توقیف این موتورسیکلت ها را  ۱۵:۰۵ و ۱۵:۵۵ روزگذشته اعلام کرد و تصریح کرد: اولین موتورسیکلت از نوع هوندا ۱۴۰۰ بود که  در محدوده دوربرگردان بزرگراه چمران به سمت نمایشگاه توقیف شد. موتور سیکت دوم نیز دقایقی بعد در همین محدوده توقیف شد.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، با هماهنگی به عمل آمده تیم‌های گشتی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب، توقیف این موتورسیکلت‌ها در دستور کار قرار  گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید