درگذشت پرستار بیمارستان رسول اکرم

کدخبر: ۴۷۴۴۷۸
مرضیه فلاحی، بهیار بیمارستان رسول اکرم رشت به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.
درگذشت پرستار بیمارستان رسول اکرم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا مرضیه فلاحی پرستار بخش جراحی زنان بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی استان گیلان شامگاه گذشته(جمعه شب) به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داد و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان طی پیامی شهادت این پرستار بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت را تسلیت گفت در بخشی از این پیام آمده‌است: خبر درگذشت ناگهانی و آسمانی شدن همکار ارجمندمان شهید مرضیه فلاحی، بهیار مدافع سلامت که سالها عمر شریف خویش را صرف خدمت به مردم در حوزه سلامت در بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نمود موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان شده است.

این ضایعه غمبار را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز و کادر درمانی به ویژه جامعه پرستاری و بهیاری تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان و همکاران ارجمند و علو درجات برای آن عزیز از دست رفته را مسئلت می نمایم.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۴۰ نفر از پزشکان، پرستارن، ماماها، بهورزان و کادر اداری و خدماتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای حفظ و پایداری سلامت، جان خود را از دست دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید