گرداندن فرد حمله کننده به مامور ناجا در خیابان‌ها/ چوب در آستین متهم +عکس

کدخبر: ۴۷۴۸۸۰
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: یک شرور سابقه‌دار که چند شب قبل علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان با سلاح سرد به ماموران انتظامی حمله کرده بود، به دستور دادستان این شهرستان در خیابان‌های این شهر گردانده شد.
گرداندن فرد حمله کننده به مامور ناجا در خیابان‌ها/ چوب در آستین متهم +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ علی تجری اظهار داشت: این متهم ۲۱ ساله به همراه دوستانش که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبودند سه شب قبل در پارک ملت گرگان اقدام به ایجاد مزاحمت برای مردم و خانواده‌ها کردند.

وی بیان کرد: پس از تماس مردم با ۱۱۰ تیمی از ماموران به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در حال تلاش برای کنترل این متهمان بودند که یکی از آن ها با چاقو به مامورین حمله کرد اما قبل از انجام هرگونه حرکتی دستگیر شد.

درخواست پسر شهید رنجبر از سردار اشتری درباره قاتل پدرش

سیگنال مذاکرات برجامی تهران- واشنگتن به بازار مسکن/ قیمت مسکن ریزش کرد

وی خاطرنشان کرد: پس از ارسال پرونده به دادسرا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور داد این متهم بدون پوشش چهره در داخل شهر گردانده تا درس عبرتی برای سایرین شود.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسی که با قمه و قداره کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شده یا امنیت و آرامش مردم را به خطر می اندازند باید در انتظار برخورد بدون چشم پوشی باشد.

وی افزود: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه به‌حق مردم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهیم داد.

 

همچنین در اکوایران ببینید : وام ۲۴۰ میلیونی برای هر ازدواج

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید