تلوبیون پس از حمله‌های سایبری چه تغییراتی کرد؟

کدخبر: ۴۷۵۰۵۰
روند تغییرات آرشیو تلویزیون تعاملی تلوبیون پس از یک‌سال توسعه فنی و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای گذشته آغاز شده است.
تلوبیون
پس
از حمله‌های سایبری چه تغییراتی کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرویس‌ آرشیو تلوبیون،‌ به‌ عنوان مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های تلویزیون، خدمات جدیدی را ارائه خواهد داد. این پلتفرم، بعد از ۱۰ سال بازطراحی شده و در حال به‌روزرسانی است.

روند تغییرات آرشیو تلویزیون تعاملی تلوبیون پس از یک‌سال توسعه فنی و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای گذشته آغاز شده است.

از مهم‌ترین تغییرات این پلتفرم، می‌توان به افزایش کیفیت آرشیو، کاهش فاصله زمانی آرشیو و تغییر تجربه و رابط کاربری آرشیوها در سایت و اپلیکیشن اشاره کرد.

در نسخه جدید تلوبیون تمامی برنامه‌های تلویزیونی (بدون محدودیت) و کلیپ‌های برگزیده (از اخبار تا گل‌های مسابقات فوتبال) با حذف تأخیر یک ساعته در لحظه آرشیو شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین در به‌روزرسانی جدید، با افزایش ظرفیت‌ها تمام محتوای آرشیو تلوبیون، مطابق کیفیت پخش زنده برنامه، با کیفیت اصلی یعنی HD نگهداری شده و در دسترس قرار خواهد گرفت.

طی ۱۰ سال گذشته بیش از نیم میلیون ویدیو از محتوای برنامه‌های تلویزیونی در آرشیو تلوبیون ذخیره شده که در حال حاضر تمام این ویدیوها قابل دسترسی است. آرشیو برنامه‌های دوره به‌روزرسانی (هفته سوم بهمن ۱۴۰۰) نیز طبق روال انجام خواهد شد و در کنار سایر برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از راه‌های دسترسی به آرشیو برنامه‌ها در تلوبیون، استفاده از قابلیت تایم‌شیفت (سفر در زمان) روی پلیر پخش زنده است که طی روزهای گذشته و با به‌روزرسانی انجام شده، تایم‌شیفت تلوبیون از ۲ ساعت به ۱۲ ساعت افزایش پیدا کرده و امکان دسترسی کاربران به محتوای برنامه‌های تلویزیونی تا ۱۲ ساعت فراهم شده است.

آرشیو بر پایه EPG یا جدول پخش برنامه‌ها هم از قابلیت‌های جدید تلوبیون است که در روزهای آینده رونمایی خواهد شد. در نسخه قبلی آرشیو ساعتی به شکل محدود برای چند شبکه و تنها چند روز قابل استفاده بود اما با این فرایند جدید آرشیوی، برنامه‌های تمام شبکه‌های تلویزیونی، بدون محدودیت زمانی بر پایه جدول پخش، با رابط گرافیکی جدید اجرایی خواهد شد.

در کنار این ها، محتوای برنامه‌های شاخص تلویزیون از جمله سریال‌های تلویزیونی، به همراه هزاران فیلم و سریال پخش نشده از تلویزیون، در تلوبیون پلاس در دسترس کاربران است و امکان تماشای آنها با اینترنت نیم‌بها و بدون پرداخت هزینه اشتراک فراهم شده است.

تلوبیون، به عنوان نخستین مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه‌های تلویزیونی، با بیش از ۱۷ میلیون نصب اپلیکیشن و ۱۶ میلیون کاربر فعال، در حال حاضر سومین سایت پربیننده کاربران ایرانی است و مخاطبان می‌توانند علاوه بر استفاده از سایت، آخرین نسخه اپلیکیشن را از استورهای معتبر دریافت کنند.

سایت تلوبیون سه شنبه ، ۱۲ بهمن مورد حمله های سایبری قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید