اصول کسب درآمد از متاورس

کدخبر: ۴۷۵۲۸۱
اقتصادنیوز: ویکی‌تماس در مطلبی به اصول کسب درآمد از متاورس پرداخته است.
اصول کسب درآمد از متاورس

به گزارش اقتصادنیوز در این گزارش آمده است:کسب درآمد از متاورس در این مقطع زمانی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. شما لیست بلندی از مشاوران و مدرسان را می‌توانید بدست آورید که تلاش دارند تا به شما کسب درآمد از متاورس را آموزش دهند.

گاهی  این دوره‌ها با پول‌های آنچنانی و وعده‌های رویایی ، شما را وسوسه می‌کند تا راهکار مدرسان محترم را برای کسب درآمد از متاورس  بیازماید تا بتوانید به عنوان پیشگام حضور در متاورس،زندگی بهتری را در آینده تجربه کنید.

کار به جایی رسیده که خرید و فروش زمین برای کسب درآمد از متاورس پیشنهاد می‌شود. تنها لازم است تا گشتی در کلاب‌هاوس بزنید تا با صدها روم متفاوت آشنا شوید که قصد دارند تا به شما کسب درآمد از متاورس را یاد بدهند.

بسیاری از مدرسان این حوزه خود را سرآمد کسب درآمد از متاورس می‌دانند و حتی ایده‌های عجیب و غریب برای کسب درآمد از متاورس را پیشنهاد می‌کنند.

پلتفرم‌های متعددی برای کسب درآمد از متاورس  توصیه می‌شود اما همواره این سوال وجود دارد که کسب درآمد از متاورس باید به چه صورت انجام شود و چه اصولی را در پروژه کسب درآمد از متاورس باید مدنظر قرار بگیرد تا زیان نکنیم و بتوانیم از این فرصت به بهترین وجه بهره‌مند شویم.

وجود این دغدغه‌ها موجب شد تا کارشناسان صنعت کریپتو در نشستی کلاب‌هاوسی تحت عنوان «متاورس و کسب درآمد دلاری» دورهم جمع شوند تا روشهای کسب درآمد از متاورس را بررسی کنند و در عین حال تبعات توصیه‌های غیرکارشناسانه برای کسب درآمد از متاورس را بررسی کنند. بخش اول این نشست در ذیل آمده که خواهید خواند:

حوزه جذاب پر از فریب

به گزارش ویکی‌تماس، امیر رضا در ابتدای جلسه به جذابیت متاورس اشاره کرد و گفت: متاورس در کشور ما تبدیل به یک حوزه جذاب و ساده تبدیل شده و حتی بسیاری به خودشان اجازه دادند که وارد این حوزه شوند و خودشان را مدرس متاورس،مشاور متاورس،عضو انجمن متاورس ، و… جابزنند.

البته برخی از دوستان در این حوزه سابقه دارند و قوی هستند و نسبت به حوزه شناخت کافی دارند اما بسیاری از دوستان سواد کسب درآمد از متاورس را ندارند. بسیاری از دوستان، در حوزه‌های دیگر بودند اما الان سود را در این دیدند که به این حوزه ورود کنند تا از طریق آموزش کسب درآمد از متاورس پولدار بشوند.

کسب درآمد از متاورس

لطفا هزینه نکنید

وی در ادامه افزود: شما هنگام دادن هزینه باید مراقب باشید که هزینه شما بیهوده هدر نرود و در این مورد تحقیق کافی را انجام دهید. من واقعا به شما توصیه می‌کنم که هیچ هزینه‌ای بابت دوره متاورس پرداخت نکنید زیرا متاورس به بلوغ نرسیده و مسیر آن مشخص نیست.

متاسفانه این مسیرشفاف نیست. افرادی که در این حوزه مدعی هستند و از شما پول می‌گیرند شاید اطلاعات غلطی به شما ندهند اما مهمترین مشکلی که برای شما ایجاد می‌کنند این است که منابع مالی شما را هدر می‌دهند چون دانش کافی برای کسب درآمد از متاورس را ندارند.

خیلی از دوستان از من تقاضا می‌کنند که دوره بگذارم اما واقعیت این است که  اطلاعات من در حدی نیست که بخواهم بابت آن از افرادپول بگیرم و این کار اصلا منصفانه نیست.

امکان دارد که به شرکتی بابت سرمایه‌گذاری مشاوره بدهم که شما بابت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بهتر است تا نیم‌نگاهی به حوزه متاورس داشته باشید اما این را درست نمی‌دانم که از شما پول بگیرم تا این دوره را به شما آموزش بدهم.

کسب درآمد از متاورس

ورود با سرمایه کم ممنوع

امیررضا تصریح کرد: نکته دیگر این است که برخی از دوستان قصد دارند تا به ۳ تا ۴ میلیون  تومان  وارد این حوزه شوند. من به این دوستان توصیه می‌کنم که واقعا وارد این حوزه نشوند چون در اصل پول خود را دور می‌ریزند.

اینکه شما متاورس را بشناسید و خود را برای متاورس آماده کنید موضوع بسیار مهمی است. باید شما این فضا را بشناسید تا بدانید که چقدر باید برای این حوزه باید هزینه کنید تا موفق شوید.

اگر قرار است در یک دوره شرکت کنید، بهتر است تا سابقه افراد را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که آیا افراد چقدر در حوزه IT  تخصص دارندیا خیر. اصلا نباید گول رزومه تقلبی افراد را بخورید.

شما افراد بدون تخصص را اصلا جدی نگیرید چون در کشور ما مد شده است که افراد تمایل دارند به هر حوزه پولساز ورود کنند و خود را مدرس یک کلاس آموزشی جا بزنند.

دلیل محبوبیت

وی در ادامه تصریح کرد:حال سوال این است که چرا این فضا اینقدر محبوب شده است؟ واقعیت این است که این فضا امنیت بالایی داشته و از کنترل دولت خارج است.

در حال حاضر بیت‌کوین نزدیک به دوازه سال است که سابقه فعالیت دارد.  این صنعت کریپتو کارنسی به ما اطمینان داده است که دارایی شما محفوظ است و از بین نمی‌رود.

اصل متاورس بر کریپتوکارنسی و عینک واقعیت مجازی استوار شده است که سابقه زیادی دارد افرادی که xbox بازی می‌کردند از این عینک استفاده می‌کردند.

این عینک‌ها در بازی‌های دیگر هم استفاده می‌شد. این فضا وجود داشته و خیلی از افراد آن را تجربه کردند. به همین دلیل چیز جدیدی نیست. تکنولوژی آن روز به روز در حال پیشرفت است. این تکنولوی فاقد از کریپتوکارنسی، چندین سال سابقه دارد.

رونمایی بزرگ

وی تاکید کرد: حال این سوال مطرح می‌شود که چرا متاورس ارزشمند شد؟ واقعیت این است که متاورس زمانی سرو صدا کرد که شرکت فیس‌بوک اسم خود را به متا تغییر داد. تازه آن زمان کلمه متاورس شنیده شد و آن زمان این زمزمه به گوش رسید که  دارایی دیجیتال شما در یک فضا امنیت خواهد داشت.

امکان دارد که در یک گیم یا محیط مجازی بتوانید کاری انجام دهید و بتوانید پول واقعی دریافت کنید. دارائی ما در این محیط امنیت دارد تنها طرح این نکته کافی بود تا بورس بازان شکست خورده وارد حوزه متاورس شوند.شما اطمینان داشته باشید که اگر سایر حوزه‌ها رشد کند قطعا به آن سمت کوچ خواهند کرد.

شما می‌توانید گیم بازی کنید و ماهی ۱۵۰ دلار درآمد داشته باشید. اتفاق مهمی که در حال رخ دادن است این است که شما باید موضوع غیر واقعی را از واقعی تشخیص دهید.

 Ready Player One

امیر رضا به فیلم  Ready Player One اشاره کرد و گفت: همین الان فیس‌بوک اعلام کرده که شما با دستکش ابداعی می‌توانید لمس را تجربه کنید. این به معنی تحقق فیلم   Ready Player One می‌رود. در این فیلم که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است دنیا بهم ریخته است.

در چنین فضایی افرادی با عینک و دستکش در یک فضا قرار می‌گیرند و بازی می‌کنند. در نهایت وارد یک دنیای جدید شده و دوستانی را پیدا می‌کنند.

اگر در آن دنیا کشته شوند تمام دارایی خود را از دست داده و دوباره باید شروع کنند. اگر موفق شوند ،ثروتمندتر می‌شوند.

اصول کسب درآمد از متاورس

امیررضا افزود: در مورد متاورس دو بحث وجود دارد اینکه الان کجا قرار داریم و دوم اینکه قرار است به کجا برویم. برای شناخت لازم است تا پلتفرم را بشناسیم. الان خیلی‌ها تمایل دارند که در متاورس زمین بخرند. دوستان باید این نکته را مدنظر قرار دارند که این سرمایه‌گذاری ریسک خود را دارد.

در حال حاضر متاورس جهان شناخته شده‌ای بوده و دچار حباب شده است. باید توجه داشته باشید که زمین مورد نظر باید چه ویژگی داشته باشد . چه زمانی این زمین را بخرم و برای چه مدت سرمایه‌گذاری انجام دهم.

آیا در زمینی که خریدم امکان ایجاد ارزش را دارم یا خیر! شما باید مفاهیم را درست متوجه شوید زیرا  یک زمین معمولی حدود هشت هزار دلار است. حال سوال این است که بعد از خرید می‌خواهید چه کار کنید آیا قصد دارید تا زمین‌ها همه فروش برسد!

چه پلنی درباره این زمین دارید آیا قصد دارید تا ایده تبلیغاتی خود را پیاده کنید یا اینکه  قرار است زمین بلااستفاده بماند. نکته مهم این است که شما فضا را بشناسید.

اگر فردی به شما توصیه کرد که بروید و زمین بخرید اصلا هیجان‌زده نشوید. امکان دارد که شما مانای ۵ دلاری را خریده باشید. این در حالی است که مانا ۳/۳ دلار شده و اگر فردی با آن قیمت زمین خریده باشد یعنی دارایی‌اش، نصف شده است.

ما باید منطق سرمایه‌گذاری را بشناسیم و رعایت کنیم در غیراینصورت سرمایه خود را از دست خواهیم داد.

کسب درآمد از متاورس

گیمینگ آینده دنیا

وی تصریح کرد: شما با ورود به دیسترالند این امکان را دارید که کلیه قابلیتها را استفاده کنید. اول اینکه روی وب انجام می‌شود و بیشتر بر پایه بازی بنا شده است. این نکته را به خاطر بسپارید که آینده دنیا بر روی گیم بنا شده است.

اگر شما یک روز فیلم ویدئویی می‌گرفتید یا سی‌دی می‌خریدید، لازمه دیدن آن داشتن یک دستگاه بود. الان با نتفلیکس یا فیلیمو به هزاران ساعت فیلم دسترسی دارید چون فیلم دیدن تحت اینترنت انجام می‌شود. در آینده این نکته را مشاهده خواهید کرد که گیمینگ هم تحت اینترنت انجام خواهد شد.

در حال حاضر برخی از گیم‌هایی وجود دارند که گرافیک پایین دارند همچون کلش اف کلنز. اما به زودی شما شاهد این خواهید بود که باید اکانت بخرید تا یک بازی با گرافیک بالا را انجام دهید.

در چنین شرایطی کنسولی مثل ps5 می‌تواند کاربرد دیگری داشته باشد. دنیا می‌تواند به سمت غیرمتمرکز بودن پیش برود. این مساله چندان دور از ذهن نیست. واقعیت این است که شما در چند سال آینده نیاز ندارید که کنسول بازی بخرید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید