مدیری: پشیمانم! افتضاحی بود که گذشت /دروغ می گویند، مسعود کیمیایی دوست نداشت بیاید

کدخبر: ۴۷۵۳۶۹
عصر چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه و در دهمین روز جشنواره، فیلم سینمایی« خائن کشی » با حضور جمعی از عواملش در خانه جشنواره نمایش داده شد و علیرغم پیش‌بینی‌ها چندان با نارضایتی روبرو نشد.
مدیری: پشیمانم! افتضاحی بود که گذشت /دروغ می گویند، مسعود کیمیایی دوست نداشت بیاید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نشست خبری فیلم «خائن‌کشی» بدون حضور مسعود کیمیایی برگزار شد و علیرغم اینکه تهیه‌کننده علی اوجی اعلام کرد که کارگردان به دلیل جراحی روی پا نتوانسته بیاید و دوست داشته حضور داشته باشد، مهران مدیری تاکید کرد این حرفها دروغ است و مسعود کیمیایی دوست نداشت در نشست مطبوعاتی جشنواره باشد.

 

 

نشست خائن کشی حضر متفاوت مهران مدیری در جشنواره فجر

برخلاف تمام دوره‌هایی که نشست مطبوعاتی فیلم‌ها در جشنواره فجر بدون حضور کارگردان‌ برگزار نمی‌شد و برای فیلم‌های کیمیایی هم این اتفاق افتاده بود، اما این بار بدون حضور او نشست مطبوعاتی فیلمش برگزار شد و در ابتدای آن علی اوجی -تهیه کننده- با ابراز خوشحالی از اکران موفق فیلم گفت:آقای کیمیایی روی پای خود جراحی انجام دادند و فکر می‌کردیم زودتر خوب شوند ولی مشغول استراحت هستند. این نشست هم بدون حضور کارگردان‌ فقط به احترام شما اهالی رسانه برگزار شده است. همچنین امیرآقایی کرونا گرفته و بابت نبودنش عذرخواهی کرده است. 

با وجود گفته های اوجی، مهران مدیری بازیگر فیلم بیان کرد: جراحی پا بهانه بود، ایشان دوست نداشتند در اینجا باشند به دلایلی که میدانید. 

اوجی درباره انصراف پولاد کیمیایی هم افزود: شما رسانه‌ها بهتر می‌دانید و من نمیدانم، به هرحال مشکلات و اختلاف‌هایی وجود داشته است اما درباره آقای مسعود کیمیایی ایشان در نامه خود همه چیز را نوشتند و من فراتر از آن نمی توانم توضیحی بدهم. 

مدیری در بخشی از نشست درباره ابراز نارضایتی از بازی‌اش در فیلم درخت گردو و اینکه آیا الان راضی است، گفت: آن نقش برای من نبود و در رودربایستی قبول کردم که بازی کنم و یک افتضاحی بود که گذشت، ولی درباره این فیلم مگر می‌شود با مسعود کیمیایی بازی کرد و بد بود؟ او یک کلمه در گوش آدم می‌گوید و می‌رود و همان یک کلمه کلی کمک می‌کند. 

او افزود: انسان هر چه پخته‌تر می‌شود بیشتر یاد می گیرد و هم هدایت مسعود کیمیایی استثنایی و خاص بود و هم بخشی از بازی من به همان دلیل شخصی بود که گفتم. 

مدیری در پاسخ به اینکه آیا آمده سیمرغ جشنواره را ببرد گفت: اگر بدهند که می‌برم ولی کلا این بخش از جایزه گرفتن فقط مهم است که می‌بینی نتیجه کارت دیده شده و مورد توجه مخاطب هم بوده است. 

اوجی در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر درباره ضرورت برگزاری نشست بدون کیمیایی بیان کرد: وقتی کارگردان نیست خیلی سخت است که این نشست برگزار شود ولی احترام رسانه اجل بود و هیچ دلیل دیگری ندارد. این تصمیم اصولا با تهیه‌کننده است و آقای کیمیایی هم دوست داشتند که باشند. 

در این بخش مدیری به میان حرف او پرید و گفت: دروغ می‌گوید. 

مدیری در خائن کشی گریم متفاوت مهران مدیری در خائن کشی

او توضیح داد: پایین هم بحث بود که به نشست نرویم چون آقای کیمیایی نیستند ولی من پیشنهاد دادم که این نشست برگزار شود تا اتفاقا معلوم شود که آقای کیمیایی نیست و اگر این نشست اصلا نبود، نبودن آقای کیمیایی هم مشخص نمی‌شد. 

مدیری در بخشی دیگر گفت: معتقدم هر بازیگری یک بار درعمرش باید با مسعود کیمیایی بازی کند از بس که دانش عمیقی دارد ‌. آدم خیلی از او یاد میگیرد و من گاهی یواشکی کنار دوربین می‌رفتم تا قاب بندی یاد بگیرم. مسعود کیمیایی به شدت سینما را بلد است و از جنبه‌های مختلف مثل میزانسن و نور و قاب بندی از او یاد میگیری. 

این بازیگر درباره تغییر مسیر کاری‌اش از طنز به آثار جدی گفت: هدفی پشت این کار نیست. بیشتر لذت بردن، کار کردن با بزرگان و تجربه کردن است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید