اظهارات جالب دوقلوهای های جنیفر لوپز درباره مادرشان/ جنیفر باحال نیست! + عکس

کدخبر: ۴۷۵۸۲۷
جنیفر لوپز شاید یک ستاره جهانی باشد، ولی برای بچه‌هایش او فقط یک مادر است و آنها نظر دیگری درباره این چهره مشهور دارند.
اظهارات جالب دوقلوهای های جنیفر لوپز درباره مادرشان/ جنیفر باحال نیست! + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، جنیفر لوپز خواننده و بازیگر ۵۲ ساله روز چهارشنبه در برنامه الن دجنرس حاضر شد و درباره دوقلوهای ۱۳ ساله‌اش، مکس و امی، صحبت کرد و گفت آنها به اندازه طرفدارانش فکر نمی‌کنند او باحال است: «من مادر بسیار مهربانی هستم. دوست دارم آنها را زیاد بغل کنم و ببوسم. همیشه با آنها به خوبی صحبت می‌کنم.» او بعد با خنده اضافه کرد: «ولی این که آنها می‌گویند من باحال نیستم واقعا دلم را می‌شکند.»

فرشته حسینی در آغوش نوید محمدزاده هنگام اعلام نامش در جشنواره فیلم فجر+ فیلم

بعد الن این ئوال را مطرح کرد که چرا بچه‌های خواننده‌ها با این که مادرشان انقدر شناخته شده است، اینطور رفتار می‌کنند؟ آنها این وضعیت را هم دوست دارند و هم نه.

جنیفر لوپز جواب داد: «من فکر می‌کنم بچه‌های من خیلی به من افتخار می‌کنند و عاشق من هستند. من هم آنها را دوست دارم. ما ۳ نفر فوق‌العاده به هم نزدیک هستیم. ولی آنها الان نوجوانند، دوستانشان من را می‌شناسند، خیلی هم در اینترنت وقت می‌گذرانند.»

با این که جنیفر لوپز گفت دوقلوها با داشتن مادر مشهور، مشکلاتی دارند، این را هم اضافه کرد: «کاری که در این زمان می‌توانیم انجام بدهیم این است که همدیگر را دوست داشته باشیم و این تمام کاری است که سعی می‌کنم انجام دهم.»

عکس | جنیفر لوپز باحال نیست | دوقلوهای این سلبریتی را ببینید

 

لوپز به تازگی با وبسایت PEOPLE درباره این که مکس و امی‌ چقدر سریع در حال بزرگ شدن هستند و همین‌طور تولد ۱۴ سالگی‌شان در این ماه صحبت کرده بود و گفته بود بزرگ کردن نوجوان‌ها کار ساده‌ای نیست: «آنها دیگر بچه نیستند، بنابراین نمی‌توانید آنها را بغل کنید و بگویید همه چیز درست می‌شود. آنها در حال جسور شدن هستند، سعی می‌کنند با دوستان خودشان باشند و این ما هستیم که باید روابط را ادامه دهیم.»

لوپز می‌گوید: «این یک سفر است و مسیر دیگری که باید پیش بروی. من از آن لذت می‌برم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید