شروع خوب سرخ ها در نیم فصل/ پرسپولیس نساجی را شکست داد

کدخبر: ۴۷۶۱۸۰
اقتصادنیوز: تیم‌ پرسپولیس تهران روز یکشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تیم نساجی مازندران را با نتیجه سه بر یک شکست داد.
شروع خوب سرخ ها در نیم فصل/ پرسپولیس نساجی را شکست داد

به گزارش اقصادنیوز به نقل از ایرنا، پرسپولیس تهران طی چهار بازی اخیر که در خانه نساجی داشته نتوانسته نتیجه بهتری از تساوی بدست آورد اما امروز پرسپولیس در مشهد میهمان نساجی مازندران بود و بازی امروز را توفانی آغاز کرد، شاگردان گل محمدی در دقیقه ۲ توسط کمال کامیابی نیا و بلافاصله در دقیقه ۷ توسط وحید امیری به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

اما بازیکنان نساجی مازندران پس از بازیابی خود توانستند در خانه اجاره ای در دقیقه ۱۶ و توسط کریم اسلامی یک گل خورده را جبران کنند.

ساکت الهامی سرمربی نساجی در نیمه دوم تلاش خود را بر تغییر نتیجه استوار کرد حتی اسلامی، زننده تک گل نساجی در دقیقه ۶۲ موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم تهرانی خلق کرد که البته از سوی داور آفساید اعلام شد.

در حالی که ایوب کلانتری در دقیقه ۷۸ روی یک توپ گیری، دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین اخراج شد، نساجی ۱۰ نفره شد و در نهایت در دقیقه ۹۱ حامد پاکدل توانست گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه نساجی کرده و نساجی، تیم فاقد زمین خانگی در ساری با نتیجه ۳ بر ۱ شکست را پذیرفت.  

سیدرضا مهدوی از کرمان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، نساجی چهار کارت زرد و پرسپولیس سه کارت زرد از داور گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی ۱۶ هفته گذشته با کسب ۳۵ امتیاز در رده دوم و نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید