تماس تلفنی ترامپ با نمونه فرانسوی او

کدخبر: ۴۷۶۶۰۳
اقتصادنیوز: ترامپ در یک تماس تلفنی ۴۰ دقیقه ای به زمور توصیه کرد هرگز تسلیم نشو، صبر کن، شجاع باش، این سرسختی و پایداری است که در پایان یک کارزار هزینه می شود.
تماس تلفنی ترامپ با نمونه فرانسوی او

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا به اریک زمور نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه توصیه کرد برای پیروزی در انتخابات پیشرو، تسلیم نشود و شجاع باشد.

ترامپ همچنین به زمور درخصوص نفوذ رسانه های جریان اصلی هشدار داد و افزود: رسانه ها تصور خواهند کرد که شما بی رحم هستید، تسلیم نشوید.

این گزارش حاکی است که تیم ترامپ این تماس تلفنی را مورد تائید قرار نداده است.

زمور یک روزنامه نگار سابق فرانسوی است که شبیه به ترامپ قبل از آنکه سر از عرصه سیاست درآورد، در تلویزیون به شهرت رسید.

زمور به شیوه ترامپ، کمپینی پوپولیستی راه انداخته و رسانه ها را به جانبداری از نخبگان سیاسی فرانسه و همدستی با آنها متهم کرده است.

طبق بیانیه ای که تیم زمور منتشر کرد، رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد فرانسوی درمورد مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶، مساله مهاجرت، امنیت و اقتصاد بحث و تبادل نظر کردند.

این تماس تلفنی برای زمور، نامزدی جنجالی که سفرهای خارجی قبلی اش به لندن و ژنو برهم خورد، مشوق خوشایندی به شمار می رود.

اریک زمور، مارین لوپن و والری پکرس از جمله رقبای امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری هستند که هنوز نامزدی اش در انتخابات را قطعی نکرده اما گفته است این کار را در زمان مقتضی انجام می دهد.

اولین دور انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ فرانسه، ۱۰ آوریل ۲۰۲۲میلادی  (۲۱ فروردین ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. دومین دور انتخابات بین دو نامزد برتر نیز ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید