تذکر جدی یک نماینده درباره طرح صیانت از فضای مجازی/ می خواهند در 45 دقیقه‌ تصمیم بگیرند

کدخبر: ۴۷۸۰۶۳
یک عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس نباید جلسات کمیسیون ها در زمان بررسی بودجه تشکیل شود. ما در زمان بررسی بودجه فرصت نمی کنیم به موضوع مهم طرح صیانت آن هم در ۴۵ دقیقه رسیدگی کنیم.
تذکر جدی یک نماینده درباره طرح صیانت از فضای مجازی/ می خواهند در 45 دقیقه‌ تصمیم بگیرند
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا نوری قزلچه، نماینده مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) در جریان بررسی جزییات بودجه ۱۴۰۱ در بخش درآمدی در تذکری با استناد به ماده ۸۳ آیین نامه داخلی درباره روند بررسی بودجه در مجلس گفت: طبق این ماده در زمان بررسی بودجه در مجلس، هیچ طرح و لایحه ای نمی تواند در دستور کار قرار گیرد. 
 
 
 وی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: طبق مصوبه مجلس بررسی طرح صیانت به کمیسیون مشترک واگذار شده است که مصوبات آن همچون مصوبات صحن علنی تلقی می شود.

در این هنگام علی نیکزاد رییس جلسه از نوری خواست که تذکر مربوط به بودجه را مطرح کند؛ نوری در واکنش گفت: از دیروز به اعضای کمیسیون مشترک در قالب پیامک اعلام شده که امروز در جلسه ۴۵ دقیقه ای برای تصمیم گیری درباره طرح صیانت حاضر شوید اما ما در حال بررسی بودجه هستیم و حواسمان به پیشنهادات بودجه و گزارش تلفیق است و نمی توانیم در عرض ۴۵ دقیقه برای طرحی با این اهمیت جمع شده و تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس نباید جلسات کمیسیون ها در زمان بررسی بودجه تشکیل شود. ما در زمان بررسی بودجه فرصت نمی کنیم به موضوع مهم طرح صیانت آن هم در ۴۵ دقیقه رسیدگی کنیم، هنوز گزارش مرکز پژوهش ها را هم نخوانده و مطالعه ای نکردیم و حتی نمی دانیم راجع به چه چیزی است. 

نوری از هیات رییسه مجلس خواست که طبق آیین نامه دستور داده شود برگزاری جلسه کمیسیون مشترک به بعد از بررسی بودجه موکول شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید