معرفی سریال های ماه رمضان 1401

کدخبر: ۴۷۸۰۷۵
در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با سریال های ماه رمضان 1401 که قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شوند بیشتر آشنا شوید.
معرفی سریال های ماه رمضان 1401
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فیلم و سریال های ماه رمضان سال 1401 را معرفی کرد.

معرفی سریال های ماه رمضان 1401

 صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همچون سالهای گذشته برنامه های گوناگونی برای ماه رمضان 1401 تدارک دیده و ساخت سریال های مناسبتی در شبکه های مختلف را از ماهها قبل آغاز نموده است.

آغازین روز ماه رمضان در سال 1401 مصادف با روز یکشنبه 14 فروردین ماه است و شبکه های مختلف تلویزیونی بعد از اتمام سریال های نورزی، اقدام به پخش مجموعه های ماه رمضان خواهند کرد.

در این بخش با ما همراه باشید تا سریال های ماه رمضان 1401 را معرفی کنیم.

سریال ساعت 11

 سریال «ساعت 11» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی پرویز امیری که این روزها در حال تصویربرداری است برای پخش در ماه رمضان 1401 آماده می شود.

این سریال که «ساعت 11» نام موقت آن است با مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس تولید شده و داستان آن به صورت اپیزودیک در روزهای ماه رمضان رخ می دهد.

بخشی از داستان درباره یک تاکسی اینرنتی است و قصه هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند. 

نیلوفر شهیدی یکی از بازیگران سریال ساعت 11 است که نقش یک متخصص پیوند اعضا را بر عهده داردف اسامی بازیگران دیگر این مجموعه نیز به زودی اعلام می شود.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی از بازیگران سریال ساعت 11/ عکس از شهرزاد بیات پور

سوره خانم در شبکه یک

سریال سوره خانم به تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و کارگردانی بهرنگ توفیقی یکی دیگر از سریال های ماه رمضان می باشد که مقدمات ساخت آن از مهرماه 1400 آغاز شده است.

بهرنگ توفیقی که تجربه های موفقی در ساخت سریال های مناسبتی همچون «زیر پای مادر» را برای ماه رمضان، «آمین» برای هفته نیروی انتظامی و  «بر سر دوراهی» را برای عید نوروز دارد سریالی در ژانر درام و اجتماعی را با نویسندگی سعید نعمت الله را برای پخش در ایام ماه رمضان 1401 آماده می کند.

بهرنگ توفیقی

‎بهرنگ توفیقی کارگردان سریال سوره خانم/ عکس از محمد دارایی

حضرت اجل خان در شبکه 3

حضرت اجل خان سریالی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی ایرج محمدی است که ماه رمضان 1401  به روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.

این سریال، اثری تاریخی در ژانر ملودرام است که وقایع آن از اواخر دوران قاجار آغاز می شود.

سریال حضرت اجل در 26 قسمت با قلم سعید مطلبی به نگارش درآمده است.

سریال حضرت اجل

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید