دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی

کدخبر: ۴۷۹۰۹۸
اقتصادنیوز: فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان شهر فردیس در استان البرز به منظور افزایش دنبال‌کننده در اینستاگرام کرده بود، توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی و بازداشت شد.
دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف افزایش دنبال کننده کرده بود توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان فردیسی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی توسط فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و با استفاده از شگردهای مهندسی اجتماعی متهم را شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان به بزه انتصابی اعتراف و هدف از این اقدام را افزایش دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی عنوان کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی بیان کرد: هرگونه ایجاد مزاحمت و سلب آسایش در فضای مجازی جرم بوده و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید