خبر مهم نبویان درباره مذاکرات وین/ متن توافق نهایی شده است

کدخبر: ۴۷۹۱۲۱
اقتصادنیوز: نبویان، عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: آمریکا و اروپا بداند، متن توافق وین نهایی شده است. نمایندگان با توافقی که منافع ملت را جلب نکند مخالفت می‌کنند.
خبر مهم نبویان درباره مذاکرات وین/ متن توافق نهایی شده است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمود نبویان عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به مذاکرت هسته‌ای در وین گفت: متن توافق وین نهایی شده است. قرار بود در همین هفته توافق شود. نمایندگان با توافقی که منافع ملت را جلب نکند مخالفت می‌کنند.

وی افزود: فروش نفت و جابجایی پول آن مورد انتظار ما در توافق است. باید به ما تضمین دهند که از برجام خارج نشده، تحریم جدید ایجاد نکرده و مکانیزم ماشه را اجرایی نمی‌کنند، قانون مجلس باید اجرا شود.

عضو کمیسیون اصل 90 گفت: متاسفانه شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار نیست تحریم‌های آیسا و کاتسا برداشته شود، تضمین عدم خروج و عدم استفاده از مکانیزم ماشه نیز در توافق وجود ندارد.

در اکوایران ببینید؛

نبویان گفت: آمریکا و اروپا بداند، اگر موارد مورد انتظار مجلس در توافق وجود نداشته باشد، نمایندگان ملت این توافق را نمی‌پذیرند. اجازه نابودی منافع ملی را نمی‌دهیم. در جلسه شورای امنیت ملی، متن نهایی توافق آورده شده است، قرار بود در همین هفته توافق را اعلام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید