افشاگری شکیرا درباره اختلاف با همسر فوتبالیستش/ بیچاره شوهر من!

کدخبر: ۴۸۰۰۵۸
اقتصادنیوز: شکیرا در یک پادکست گفت: «بیچاره شوهر، خط تیره نامزد، خط تیره پدر فرزندان من یا هرچه می‌خواهید اسمش را بگذارید. او باید همیشه کلی منتظر من بماند و معطل شود. او از این منتظر ماندن‌ها کلافه شده است.»
افشاگری شکیرا  درباره اختلاف با همسر فوتبالیستش/ بیچاره شوهر من!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، شکیرا، خواننده سرشناس و همسر جرارد پیکه مدافع بارسلونا از مورد که بسیاری اوقات باعث اختلاف او و پیکه در جریان زندگی‌شان می شود حرف زده است.

شکیرا از این گفته که او و جرارد از نظر ساعت فعالیت‌های‌شان اصلاً با هم هماهنگ نیستند. در حالی که پیکه بسیار دقیق و وقت‌شناس است شکیرا کاملاً برعکس او عمل می‌کند. در نتیجه این زوج مشهور گاهی بابت این موضوع و رسیدن سر وقت به محل‌های قرار خود دچار درگیری و اختلاف می‌شوند.

این موضوعی است که شکیرا در مورد آن حرف زده و اعتراف کرده که مشکل از خودش است. او در صحبت خود از پیکه با عنوان «شوهر بیچاره من» یاد کرده است!

شکیرا در یک پادکست اینطور توضیح داده: «بیچاره شوهر، خط تیره نامزد، خط تیره پدر فرزندان من یا هرچه می‌خواهید اسمش را بگذارید. او باید همیشه کلی منتظر من بماند و معطل شود. او از این منتظر ماندن‌ها کلافه شده است.»

همسر جرارد پیکه مورد دلیل این ماجرا گفته که این موضوع به زادگاه آن‌ها برمی‌گردد. شکیرا اهل کلمبیا است و پیکه اسپانیایی: «مشکل این است که ساعت کلمبیایی‌ها با ساعت کاتالونیا و اسپانیا هماهنگ نیست. ساختار ذهنی او طبق ساعت اسپانیاست و ذهن من مطابق ساعت کلمبیا رفتار می‌کند. تازه من از زمانی که با پیکه آشنا شده‌ام کلی وقت‌شناس‌تر از قبل شده‌ام! اما گاهی اوقات پیش می‌آید که ما واقعاً با هم دعوای‌مان می‌شود چون من تأخیر دارم و جرارد کلی معطل می‌شود!»

پیکه ۳۵ ساله و شکیرای ۴۵ ساله بیش از ۱۰ سال است که با یکدیگر هستند، آن‌ها دو پسر به اسم میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله دارند. این زوج سرشناس برای اولین بار در اجرای آهنگ واکا واکا که آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۰ بود و شکیرا آن را می‌خواند با هم آشنا شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید