تهدید دولت رئیسی توسط قالیبافی ها/ اگر مانند دولت روحانی عمل کنید، انتظار تیغ نقد دوستان را داشته باشید

کدخبر: ۴۸۰۵۴۱
روزنامه رسالت نوشت: اگر ما این دولت را مجاز به توافق به هر قیمتی دانستیم و دولت قبل را برای اینچنین توافق کردنی سرزنش کرده و مورد عتاب قرار دادیم معلوم می‌شود ما حافظ منافع ملت نیستیم بلکه حافظ منافع جریانات سیاسی شده‌ایم.
تهدید دولت رئیسی توسط قالیبافی ها/ اگر مانند دولت روحانی عمل کنید، انتظار تیغ نقد دوستان را داشته باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه رسالت، این روزنامه که از رسانه های نزدیک به قالیباف است و توسط نزدیکان رئیس مجلس اداره می شود، نوشت: توافق لزوما ممدوح نیست ولی توافق خوب و به‌قیمت، شایسته تقدیر است. برجامی که به‌عنوان دستاورد دولت حسن روحانی مطرح بود را نقد می‌کردیم چون در متن و فرامتن آن اشکالات اساسی وجود داشت؛ چون خطوط قرمز تعیین‌شده سیاست گذاران در آن تأمین نشد و دست آخر نیز توسط افرادی که امضای آنان تضمین دانسته شده بود، نابود شد. اما برجام دولت سید ابراهیم رئیسی را نیز موشکافانه خواهیم خواند و سره و ناسره‌اش را از نظرگاه کارشناسان و دلسوزان تبیین می‌کنیم.

بهانه‌ها برای توافق، چه دیروز چه امروز و چه فردا تقریبا یکسان است؛ پس نمی‌توان به بهانه فشارهای اقتصادی و معیشتی، مشکلات در تجارت بین‌الملل و تبادلات بانکی، فروش نفت و … اجازه «توافق به هر قیمتی» را صادر کرد. اگر ما این دولت را مجاز به توافق به هر قیمتی دانستیم و دولت قبل را برای اینچنین توافق کردنی سرزنش کرده و مورد عتاب قرار دادیم معلوم می‌شود ما حافظ منافع ملت نیستیم بلکه حافظ منافع جریانات سیاسی شده‌ایم.

دولت سید ابراهیم رئیسی و تیم وزارت خارجه و ناظران و راهبرانی که به آنان کمک می‌کنند باید بدانند که در بزنگاه بسیار حساسی قرار دارند؛ تفاوتی که دو توافق قدیم و جدید خواهد داشت، میزان توفیق هر دولت را در یک بُعد جدی در عرصه بین‌المللی نمایان می‌کند. البته که دولت قبل، تمام هم و غم و اعتبار خود را به این پروژه گره زده بود اما اگر دولت مردمی و انقلابی هم بخواهد مثل آنان رفتار کند، باید در انتظار تیغ نقد دوستان خود هم باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید