آب و برق رایگان شد/ برنامه دولت برای از بین بردم فقر مطلق به روایت بهادری جهرمی

کدخبر: ۴۸۱۳۹۲
سخنگوی دولت درباره اقدامات دولت برای رفع فقر مطلق تا پایان سال توضیحاتی ارائه کرد.
آب و برق رایگان شد/ برنامه دولت برای از بین بردم فقر مطلق به روایت بهادری جهرمی

به گزارش اقتصادنیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، در رابطه با اقدامات دولت برای رفع فقر مطلق تا پایان سال، تاکید کرد: وزیر کار در شورای اداری کار برنامه‌های کلی ای ارائه کردند و رئیس جمهور دستور دادند در سطوح و زمان بندی‌های مختلف این موضوع را پیگیری کنند. سوال شما مربوط به سطح اول است و رئیس جمهور فرمودند قابل پذیرش نیست در کشور ما افرادی باشند که گرسنه سر بر بالین گذارند و پوشاک و مسکن مناسب نداشته باشند و لازم است برای آنها تدابیر لازم اتخاذ شود.

سخنگوی دولت: چک سفید امضا به خودرو سازها نداده‌ ایم/ قیمت لوازم خانگی پایین آمد

برنامه‌های از بین بردن فقر مطلق تا پایان سال آماده می‌شود

وی افزود: به صورت همزمان باید این سه سطح مورد توجه قرار گیرند، همچنین سازمان اموری استخدامی باید تدابیری برای نظام پرداخت در نظر بگیرند. ان شاالله تا پایان سال برنامه‌های از بین بردن فقر مطلق آماده شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای سطح دوم نیز برنامه‌هایی از سوی دولت برای تخفیف‌ها ارائه شده است، برای مثال پرداخت هزینه‌های آب و برق برای افراد تحت پوشش کمیته امداد رایگان شد. همچنین بسته‌های حمایتی توزیع شده است و باز هم توزیع خواهد شد. تاکید رئیس جمهور این بود که دستگاه‌های ذی ربط مکلف باشند برنامه اقدام خود را ارائه دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید