هشدار زالی نسبت به آخرین چهارشنبه سال/آماده باش مراکز درمانی

کدخبر: ۴۸۱۴۹۰
اقتصادنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به بروز خطرات احتمالی و افزایش بار مراجعان به مراکز درمانی در چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: باید با هم افزایی بیشتر و خدمت رسانی به مردم با کمترین خسارت آسیب های چهارشنبه آخر سال را به حداقل برسانیم.
هشدار زالی نسبت به آخرین چهارشنبه سال/آماده باش مراکز درمانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از آماده باش مراکز درمانی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اعلام کرد: مراکز واکسیناسیون علیه کرونا در نوروز ۱۴۰۱ هم تعطیل نیستند و خدمت رسانی در مراکز تحت پوشش این دانشگاه در تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در آخرین جلسه اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۴۰۰ از تلاش های اعضای هیات رییسه این دانشگاه در سالی که با بحران کرونا درآمیخته بود، قدردانی کرد.

وی با یادآوری این که بازدیدهای نظارتی نوروزی در حوزه های بهداشت و درمان در تعطیلات نیز به قوت خود باقی خواهد بود از آماده باش مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

 

ضرورت آماده باش مراکز درمانی برای چهارشنبه آخر سال

 رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به بروز خطرات احتمالی و افزایش بار مراجعان به مراکز درمانی در چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: باید با هم افزایی بیشتر و خدمت رسانی به مردم  با کمترین خسارت آسیب های چهارشنبه آخر سال را به حداقل برسانیم.

زالی نسبت به خدمت رسانی مراکز درمانی دانشگاه در چهارشنبه آخر سال اعلام آمادگی کرد و خواستار کنترل تحرکات و رفتارهای پرخطر شهروندان از سوی دستگاههای متولی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید