فعالیت فرودگاه کیش ۲۴ ساعته می شود

کدخبر: ۴۸۱۴۹۲
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از 24 ساعته شدن فعالیت فرودگاه کیش در ایام نوروز خبر داد.
فعالیت فرودگاه کیش ۲۴ ساعته می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در جهت افزایش خدمت رسانی به مسافران در پرواز‌های داخلی، ساعات استفاده از فرودگاه‌های خاص افزایش یافته است.
آقای میراکبر رضوی گفت: از تعداد ۹۳۴ مجوز صادره برای پرواز‌های خارجی نوروز، ۸۱۳ مجوز به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ۱۲۱ مجوز به شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای پرواز‌های نوروزی اختصاص یافته است. همچنین تعداد ۸۸۹ مجوز پرواز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی در مسیر‌های داخل کشور صادر شده است.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما براساس فهرست اعلامی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی در آذر امسال تعیین شده و در ایام عید به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد و سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌کند.

با توجه به هدف اصلی سازمان هواپیمایی در نظارت برایمنی و امنیت پروازها، بررسی و چک محسوس و نامحسوس سازمان از عملیات هوانوردی شرکت‌ها و فرودگاه‌ها در ایام نوروز به ویژه در حوزه عملیاتی همچون تجهیزات فنی، هواپیما، گروه پروازی و سرویس دهی در فرودگاه افزایش خواهد یافت.

در زمان تاخیر پروازها، حضور در بین مسافران، اطلاع رسانی به موقع و تکریم مسافران با توجه به دستورالعمل‌های صادره سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه حقوق مسافر به طور کامل انجام می‌شود.

در جهت افزایش خدمت رسانی به مسافران در پرواز‌های داخلی و با همکاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ساعات استفاده از فرودگاه‌های خاص افزایش یافته تا محدودیت عملیات پروازی کاهش یابد.

فرودگاه کیش از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به صورت ۲۴ ساعت فعال و آماده ارائه خدمات به هموطنان کشور است.

امسال پیش فروش بلیت نوروزی برای بخش هوایی کشور وجود نداشته و از اواسط اسفند هم پرواز‌های عتبات آغاز شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید