اعلام آخرین آمار متوفیان روزانه کرونا در پایتخت

کدخبر: ۴۴۶۳۶۸
​اقتصادنیوز :‌عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان و آمار موجود در بهشت زهرا (س) شنبه 17 مهر 75 نفر به علت کرونا یا احتمال کرونا جان خود را از دست داده ا ند.
اعلام آخرین آمار متوفیان روزانه کرونا در پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ،ناصر امانی عضو شورای شهر تهران  درباره آخرین آمار متوفیان کرونا در پایتخت اظهار داشت: بر اساس جواز فوت صادره از سوی پزشکان و آمار موجود در بهشت زهرا (س) شنبه 17 مهر 75 نفر به علت کرونا یا احتمال کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: از این تعداد 42 نفر مرد و 33 نفر زن بوده اند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: 52 نفر از این متوفیان در بهشت زهرا (س) تدفین شده و 23 نفر متوفی به خارج از سازمان انتقال یافته اند.

امانی خاطرنشان کرد: البته مسؤولیت تأیید قطعی به لحاظ علمی یا پژشکی همچنین تعداد آمار به عهده ستاد ملی مقابه با کرونا است و این آمار مربوط به تعداد متوفیانی است که گزارش آنها در بهشت زهرای تهران ثبت شده است.

وی گفت: مدیریت شهری جدید همگام با سایر دستگاه ها به صورت ویژه به موضوع کرونا ورود یافته و خوشبختانه در هفته های اخیر با تسریع در روند واکسیناسیون شاهد کاهش آمار متوفیان ناشی از این بیماری بوده ایم.

عضو شورای شهر تهران در پایان از شهروندان خواست: همچنان در رعایت پروتکل ها دقت کنند تا با این مسأله و موضوع واکسیناسیون شاهد مهار هر چه بهتر ویروس منحوس کرونا باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید