وقوع چند انفجار در کی‌یف/ آژیر خطر به صدا درآمد/ شهروندان ایرپین به دردسر افتادند+ تصاویر

کدخبر: ۴۸۱۶۶۸
انفجار پل در شهر ایرپین، یک تاکتیک از سوی اوکراینی‌ها برای سد یا کند کردن حرکت روس‌ها بود که حالا شهروندان را در مصیبتی بزرگ قرار داده است.
وقوع چند انفجار در کی‌یف/ آژیر خطر به صدا درآمد/  شهروندان ایرپین به دردسر افتادند+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، شهر ایرپین فاصله چندانی با کی‌یف، پایتخت اوکراین ندارد و با نیم ساعت رانندگی می‌توان به این شهر که اکنون مورد حمله مداوم نیروهای روسیه قرار گرفته است رسید.

بنابر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، مردم این شهر برای در امان ماندن، باید از شهر بگریزند و این کار بسیار سخت‌تر از شهرهای دیگر است، چرا آنها باید با پای پیاده فرار کنند.

خروج از ایرپین به معنای انتخاب راهی از روی توده‌ای از آوار است؛ بقایای پلی که توسط نیروهای اوکراینی منفجر شد تا جلوی ستون‌های زرهی روسیه در مسیر این شهر را که به پایتخت می‌رسد، سد کند، حالا باعث گرفتار شدن مردم در شهر زیر آتش شده است.

انفجار این پل یک تاکتیک از سوی اوکراینی‌ها برای سد یا کند کردن حرکت روس‌ها بود که حالا شهروندان را در مصیبتی بزرگ قرار داده است.

تصاویر ماهواره‌ای شرکت مکسار مسیر خروج از ایرپین و پل تخریب‌شده این شهر را نشان می‌دهد.

تصاویر | دولت اوکراین، شهروندان ایرپین را به دام انداخته است

 

تصاویر | دولت اوکراین، شهروندان ایرپین را به دام انداخته است

همچنین در خبری دیگر، گزارش شده است که صبح امروز، صدای چندین انفجار مهیب در کی‌یف شنیده شده است. آژیر خطر ساعت ۶ به وقت محلی (۷:۳۰ به وقت تهران) به صدا درآمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید