نماینده مجلس: به زودی خبرهای خوبی خواهیم داد

کدخبر: ۴۸۲۷۲۲
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به زودی خبرهای خوبی به هنرمندان و جامعه هنری کشور خواهیم داد و در حال یک کار کارشناسی هستیم که به زودی خبر آن مخابره می شود
نماینده مجلس: به زودی خبرهای خوبی خواهیم داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، غلامرضا منتظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بودجه هنر در سال آینده، اظهار داشت: در سال 1400 بودجه حمایتی از هنرمندان تقویت شد و همچنین در صندوق هنرمندان یک اعتبار خوبی لحاظ شد.

وی ادامه داد: امسال بنا است در تبصره 14 و جدول 17 نیز چتر حمایتی برای هنرمندان ایجاد کنیم، مثلا در حوزه مطبوعات و رسانه ها ظرفیت حمایت بیش از گذشته باشد.

منتظری با اشاره به مالیات هنرمندان گفت: یکی از اقدامات مجلس در بودجه سال آینده مسئله مالیات بود که این موضوع نیز دارای دو دیدگاه بود یک نگاه بدین گونه بود که هنرمندان معاف باشند که این مورد منطقی نیست ولی اگر بیان شود که همه هنرمندان مالیات پرداخت کنند این موضوع هم غیرمنطقی است لذا مجلس به این نتیجه رسید که هر هنرمندی که درآمد سالیانه بیش 200 میلیون دارد را باید مالیات پرداخت کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: به زودی خبرهای خوبی به هنرمندان و جامعه هنری کشور خواهیم داد و در حال یک کار کارشناسی هستیم که به زودی خبر آن مخابره می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید