خط و نشان یک نماینده برای اسرائیل/ دوران بزن در رو تمام شده است

کدخبر: ۴۸۲۵۶۹
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: فرزندان مظلوم ما را در جوار مرقد مطهر حضرت زینب (س) ترور می‌کنند و کسی آن را محکوم نمی‌کند اما زمانی که جبهه مقاومت، پایگاه صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد، فریاد وامصیبتا سر می‌دهند.
خط و نشان یک نماینده برای اسرائیل/ دوران بزن در رو تمام شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، احمد راستینه هفشجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ما با هر جنگی در هر نقطه ای از جهان مخالف هستیم چرا که ملت‌ها برای ما مهم هستند، متعجب هستم که ۱۰ سال است از حلقوم شیطانی مجامع آمریکاپرست فریادی در دفاع از کودکان یمن نمی‌شنویم اما ضجه و ناله نژادپرستانه آنها را در اوکراین با بوق‌های رسانه‌‌ای و شبکه‌های دروغ پرداز مجازی مرتب می‌شنویم.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس افزود: فرزندان مظلوم ما را در جوار مرقد مطهر حضرت زینب (س) ترور می‌کنند و کسی آن را محکوم نمی‌کند اما زمانی که جبهه مقاومت، پایگاه صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد، فریاد وامصیبتا سر می‌دهند، مراقب باشید دوران بزن در رو تمام شده است، یکی بزنید هسته‌های مقاومت در سراسر جهان ده‌ها ضربه به شما وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: از تلاش‌های رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر ملت در تغییر رویکردها ظرف ۶ ماه گذشته در حوزه‌های مختلف سپاسگزارم، رشد ۴۵ درصدی صادرات غیرنفتی در این ۶ ماه، توسعه روابط با کشورها، سفر استانی هر ۱۰ روز یک بار رئیس‌جمهور، حضور در میان مردم، واکسیناسیون ملی، جدیت در مبارزه با زمین‌خواری، آزادی سواحل و شفافیت در مجوزهای کسب و کار و تعهد در اجرای قوانین مجلس به ویژه گام بلند برای تولید مسکن و ده‌ها اقدام کارساز دیگر قابل تقدیر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: چگونه می‌توان ۸ سال بی‌تدبیری دولت خسته ژنرال‌های اعتدالی که همان رنگ عوض کرده‌های اصلاحاتی هستند و کشور را در لبه پرتگاه اقتصادی و امنیتی قرار داد را فراموش کنیم. آیا ارزش پول ملی را این دولت به مرحله سقوط نرساند، تورم ۱۸۰ درصدی را بر مردم تحمیل نکرد؟ بدهی ۴۵۰ هزار میلیارد تومان برای دولت به یادگار نگذاشت؟ مراقب باشید تیترهای رنگی و اقدامات زنجیره‌ای مجلس را در موقعیتی اشتباه در حمایت از دولت قرار ندهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید