کشف حجاب برخی در اصفهان باعث نگرانی شدید مردم شده است!

عصبانیت رئیس کل دادگستری استان اصفهان از پوشش برخی از زنان گردشگر

کدخبر: ۴۸۵۱۳۶
اقتصادنیوز: رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کشف حجاب، مصداق جُرم مشهود است و قانون نیز به صراحت برای آن مُجازات و کیفر تعیین کرده است.
عصبانیت رئیس کل دادگستری استان اصفهان از پوشش برخی از زنان گردشگر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله جعفری امروز در نشست مشترک قضایی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان گفت: برخی مسائل حجاب ریشه فرهنگی دارد و در حد قصور است که رفع آن هم نیازمند کار فرهنگی است، اما کشف حجاب مصداق جُرم بارز محسوب می‌شود.

پیگیری اولیه این جُرم نیازی به دستور قضایی ندارد و نیروی انتظامی و دادستانی بدون افراط و تفریط و ذره‌ای تعدی از حدود و اختیارات قانونی خود اقدام به برخورد قانونی با مُجرمان خواهند کرد.

به گفته او رفتاری که این روزها توسط بعضی افراد معدود از شهروندان و مهمانان نوروزی مشاهده می‌شود جزو جرایمی است که علیه عفت عمومی انجام می‌شود.

این مساله باعث نگرانی شدید مردم شده و مورد مطالبه عموم مردم شهیدپرور اصفهان قرار گرفته است.

حجت الاسلام جعفری می‌گوید در مقابله با ارتکاب جرایم در سال جدید نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تر، هدفمندتر و گسترش میدان تعامل میان دستگاه قضایی و انتظامی است.

در حوزه کنترل مُجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و مُجرمان جرایم خشن ضمن بازخوانی مُصوبات قبلی، نقاط ضعف شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد و ما مصمم هستیم تا اجازه ندهیم فضای امنی برای ایجاد ناامنی در جامعه فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از اولویت‌های دادگستری استان و نیروی انتظامی، اجرای برخی احکام حدود الهی بر زمین مانده در سال جدید است و اجرای احکام قطعی مربوط به جرایم مهم، خشن و حرفه‌ای که در اجرای احکام باقی مانده است، در اولویت کار ما خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید