این نوشیدنی را بخورید و لاغر شوید

کدخبر: ۴۸۵۴۷۸
آلوئه ورا، یک گیاه دارویی باستانی، به دلیل خواص درمانی خود به سرعت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده اما قرن‌هاست که وجود داشته و در فرهنگ‌های مختلف برای اهداف دارویی استفاده می‌شود.
این نوشیدنی را بخورید و لاغر شوید

به گزارش اقتصادنیوز، محققان یک نوشیدنی جدید را پیشنهاد می‌کنند که مزایای فراوانی برای سلامتی دارد.

 

به گزارش فارس به نقل از هندوستان تایمز، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، نوشیدن آب آلوئه ورا با معده خالی راهی موثر برای کاهش وزن، بهبود جذب مواد مغذی در بدن و تسهیل عملکرد روده است.

آلوئه ورا، یک گیاه دارویی باستانی، به دلیل خواص درمانی خود به سرعت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده اما قرن‌هاست که وجود داشته و در فرهنگ‌های مختلف برای اهداف دارویی استفاده می‌شود.

آلوئه ورا سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آنزیم‌ها، ساپونین‌ها و اسیدهای آمینه است؛ همچنین انباری از ویتامین A، C، E، اسید فولیک، کولین است و دارای چندین فواید گوارشی، مراقبت از پوست و سلامت دندان است. همچنین دارای کلسیم، کروم، مس، سلنیوم، منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم و روی است.

کارشناسان بهداشت می‌گویند نوشیدن آب آلوئه ورا با معده خالی راهی موثر برای کاهش وزن، بهبود جذب مواد مغذی در بدن و تسهیل عملکرد روده است. آب آلوئه ورا همچنین می تواند به حفظ سلامت دندان کمک کند.

 آب آلوئه ورا حاوی پلی فنول است که سرشار از آنتی اکسیدان است. آلوئه ورا همچنین دارای ترکیبات پری بیوتیکی است که به تغذیه باکتری‌های سالم در روده و عملکرد بهینه سیستم گوارش کمک می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید