جاده کندوان یک‌طرفه شد

کدخبر: ۴۸۵۵۸۸
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه استان مازندران اعلام کرد که جاده از ساعت 14 امروز به منظور رفع بار ترافیکی از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.
جاده کندوان یک‌طرفه شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن جاده کندوان از شمال به جنوب، از ترافیک سنگین و پرحجم در جاده هراز خبر داد.

سرهنگ یداله جهان تاب با بیان اینکه هم اکنون تردد در جاده کندوان پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود اظهار داشت: این جاده از ساعت 14 امروز به منظور رفع بار ترافیکی از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

وی افزود: تردد در جاده هراز نیز پرحجم و ترافیک در مناطق چلاو به طول یک کیلومتر، پلیس راه لاریجان، آب اسک، لاسم و پلور به تهران سنگین است.

جهان تاب با تاکید براینکه در صورت حجم بلر ترافیکی و به منظور تخلیه بار در جاده‌های مواصلاتی مازندران احتمال بسته شدن راه‌ها از سمت تهران به شمال است، گفت: مسافران می‌توانند برای تردد از جاده سوادکوه استفاده کنند و این جاده آمد و شد روان و عادی است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به شروع برگشت مسافران نوروزی در موج دوم سفر یادآور شد: به مسافران توصیه می‌شود که سفرشان را به روز و ساعت آخر موکول نکنند تا با بار ترافیکی سنگین جاده‌ها روبه‌رو نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران در زمان رانندگی حتما به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت داشته و در حالت خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند؛ توقف در جاده‌های کوهستانی که احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد، نداشته باشند و مهمتر در رانندگی عجله و شتاب و سبقت غیرمجاز نداشته باشند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید