آخرین مهلت ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه تهران

کدخبر: ۴۸۵۶۲۵
اقتصادنیوز: دانشجویان دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ فقط تا فردا ۱۱ فروردین ماه فرصت دارند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
آخرین مهلت ثبت نام در خوابگاه‌های دانشگاه تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه از سوم فروردین ماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۱ این ماه ادامه داشت.

بر این اساس دانشجویان برای ثبت نام در خوابگاه‌ها به سه گروه مختلف تقسیم شدند که گروه اول مربوط به دانشجویان غیربومی روزانه کارشناسی ارشد (ورودی ۹۹)، دکتری تخصصی (ورودی ۹۷ و ۹۸ و ۹۹)، دکتری حرفه‌ای (ورودی ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ و ۹۸) و دکتری تخصصی پیوسته که در نیمسال دوم ۱۴۰۰ ساکن نبوده اما در ترم‌های گذشته سابقه اسکان دارند، می‌شد که این گروه دانشجویان می‌توانستند از ۳ تا ۴ فروردین ۱۴۰۱ به سامانه خوابگاهی مراجعه و جهت تمدید اسکان اقدام کنند.

دانشجویان غیربومی روزانه مقطع کارشناسی ارشد (ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰)، دکتری تخصصی (ورودی ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰)، دکتری حرفه‌ای (ورودی ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ و ۹۸) و دکتری تخصصی پیوسته نیز که از ساعت ۱۲ ظهر ۶ فروردین تا ۷ فروردین ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در سامانه خوابگاهی مهلت داشتند.

سومین گروه نیز مربوط به دانشجویان غیربومی روزانه مقطع کارشناسی بود. همچنین دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح ۷ فروردین تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ و دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ صرفا در تاریخ ۱۰ فروردین ماه می‌توانستند به سامانه خوابگاهی مراجعه و جهت ثبت‌نام خوابگاه اقدام کنند.

همچنین دانشجویان غیربومی روزانه مقطع دکترای حرفه‌ای، در صورتی که ورودی سال ۹۹ بودند، از ساعت ۱۰ صبح ۷ تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ و در صورتی که ورودی سال ۱۴۰۰ محسوب می شدند می‌توانستند در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به اینکه ثبت‌نام‌ها بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورودی دانشجویان تا فردا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد، میزان ثبت‌نام دانشجویان روزانه غیربومی برای اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران، پس از مهلت ثبت‌نام، قابل سنجش است.

دانشگاه تهران اعلام کرد؛ اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدها و پردیس‌های اقماری دانشگاه  اعم از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان و فارابی و دانشکده‌های کاسپین و فومن نیز به زودی توسط این واحدها در بستر پیام‌رسان‌هایشان اعلام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید