پیش بینی محسن رضایی از پایان جنگ اوکراین

کدخبر: ۴۸۵۸۲۹
اقتصادنیوز: محسن رضایی، معاون اقتصادی دولت گفت: جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، این جنگ ماجرای مهمی است و به این سادگی‌ها پایان نمی‌یابد.
پیش بینی محسن رضایی از پایان جنگ اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محسن رضایی امروز در مسجد شهرستان خرمشهر با تاکید بر اینکه در یک شرایط بسیار حساس بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی قرار داریم، اظهار کرد: جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می‌انجامد، این جنگ ماجرای مهمی است و به این سادگی‌ها پایان نمی‌یابد.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی اطلس و جغرافیای فرصت‌ها و تهدید‌های کشور عوض شده است و از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم و باید خودمان را با شرایط جدید تنظیم کنیم.  کشور ایران بیش از ۴۰ سال است که آرامشی در هدایت و رهبری دارد و مثل یک کشتی اقیانوس پیما بر مبنای اصول خود درحال حرکت است.

وی ادامه داد: اصول کشور همان اصول اولیه است، اما فرصت‌ها و تهدیدات جدید را باید بشناسیم و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم. در منطقه، همه دوستان آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که ارتباط با آمریکا، راه نجات نیست.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کاهش ارتباط کشور‌های منطقه با آمریکا تحولاتی را در جوامع منطقه به وجود می‌آورد و حتی ممکن است ملت‌های این منطقه دل و جرات پیدا کنند و حوادثی در منطقه به وجود آید.

وی بیان کرد: در داخل کشور دولت مردمی و انقلابی بر روی کار آمده و باید از این فرصت استفاده شود و لازمه این کار این است که ارزش‌های دهه اول انقلاب را احیا کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید