درخواست یک امام جمعه درخصوص ورود بانوان به ورزشگاه

کدخبر: ۴۸۵۸۴۷
اقتصادنیوز: امام جمعه رشت با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم ورزشگاه ها و مراکز ورزشی را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم، گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه ها از مراجع تقلید، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، خانواده های شهدا، جانبازان و مردم انقلابی و ارزشی سوال شود.
درخواست یک امام جمعه درخصوص ورود بانوان به ورزشگاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه رشت با اشاره به موضوع پیش آمده در ورزشگاه مشهد گفت: متولیان امر و مسئولان مربوطه باید مسئله ورود بانوان به ورزشگاه را از جهت مختلف بررسی کنند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: ورود و حضور بانوان به ورزشگاه نیازمند بررسی همه جانبه برای حفظ شان و منزلت بانوان است که باید مسئولان و متولیان امر مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: ایران کشوری مسلمان و انقلاب اسلامی ایران در راستای تمدن سازی اسلامی شکل گرفت بنابراین هر چیزی که در مسیر خلاف تمدن سازی اسلامی باشد، باید اجتناب کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم ورزشگاه ها و مراکز ورزشی را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم، گفت: برای ورود بانوان به ورزشگاه ها از مراجع تقلید، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، خانواده های شهدا، جانبازان و مردم انقلابی و ارزشی سوال شود.

وی در ادامه سخنانس با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه پرفیض رمضان ماه برکت، دعا، توجه به خدا و اهل بیت است، مردم در مناطق مختلف از جمله در روستاها مساحد را پرکنند و مجالس موعظه را در این ماه احیاء کنند. 

آیت الله فلاحتی همچنین با تبریک ١٢ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: ٩٨.٢ درصد در انتخابات به جمهوری اسلامی رای آری دادند و تاکنون در این راه مانده اند. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به ورود به قرن پانزدهم و اینکه پایان قرن چهاردهم با عزت ایرانیان ختم شد، افزود: امروز ایران یک قطب و قدرت در ساحات جهانی است، هیچ قدرتی جرات تعارض به ملت ما را ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید