مربی ایرانی شاغل در آمریکا: اطلاعات لازم درباره تیم ملی آمریکا را در اختیار ایران قرار می دهم

کدخبر: ۴۸۶۴۱۳
مربی ایرانی شاغل در فوتبال آمریکا اعلام کرد حاضرم بدون هیچ انتظاری اطلاعات لازم درباره تیم ملی آمریکا را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران هم قرار دهم.
مربی ایرانی شاغل در آمریکا: اطلاعات لازم درباره تیم ملی آمریکا را در اختیار ایران قرار می دهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، امید نمازی اولین دستیار ایرانی کارلوس کی روش در تیم ملی بود و حالا هم این مربی در لیگ آمریکا فعالیت می کند.

نمازی  با بیان اینکه بعد از قرعه کشی جام جهانی فدراسیون فوتبال آمریکا با او تماس گرفته است، گفت: بعد از همگروهی با ایران، از فدراسیون فوتبال آمریکا با من تماس گرفتند که چه فکر می‌کنی؟ گفتم ایران تیم خوبی است و نمی توانید آن را دست کم بگیرید. البته سعی می کنم اطلاعات زیادی ندهم. واقعیت دلم با ایران است. دوست دارم ایران برنده این دیدار شود.

مربی ایرانی با بیان اینکه به زودی در تیم های ملی آمریکا فعالیت می کند، گفت: یک مشکل که ممکن است به وجود آید این است که شاید به زودی مربی تیم ملی جوانان زیر 20 سال آمریکا شوم. با توجه به موفقیت هایی که در دوره قبل با تیم ملی زیر 18 سال داشتم، شاید به توافق برسیم و در این صورت از من انتظار دارند که اطلاعات لازم را در اختیارشان بگذارم. در هر صورت مربیگری یک کار حرفه‌ای است. باید ببینیم مذاکرات چطور پیش می رود. به هر صورت اگر به توافق هم نرسیدیم، حاضرم بدون هیچ انتظاری اطلاعات لازم درباره تیم ملی آمریکا را در اختیار فدراسیون فوتبال ایران هم قرار دهم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید