بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال در قطر

کدخبر: ۴۸۷۱۰۰
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری ۴ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال در قطر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا با صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، اهالی فوتبال و سرمربی تیم ملی خواستار برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند و بزرگ جهان شده‌اند تا ایران از این طریق آماده رویارویی با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا شود.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران امروز در گفت‌وگو با برنامه یک‌صد شبکه ورزش از برگزاری ۴ دیدار دوستانه در خرداد ماه سال جاری خبر داد. او گفت: توانستیم صحبت‌های خوبی را با کشورهای دیگر انجام بدهیم. امسال شرایط متفاوت‌تر است، به دلیل این که تیم‌های اروپایی در ماه ژوئن مسابقه دارند و ما اصلا نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم. با یک سری تیم‌های خاص که در پلی‌آف حضور دارند، می‌توانیم بازی کنیم. برخی از تیم‌های آفریقایی در دسترس هستند. متاسفانه با تیم‌هایی که در کونکاکاف و اروپا بازی‌هایی را در پیش دارند، نمی‌توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. در ماه سپتامبر یک هفته اردو داریم. مهم‌ترین اردوی ما در ماه ژوئن یا خرداد است که ۲ هفته به طول می‌کشد.

مدیر تیم ملی فوتبال با اشاره به این که مهم‌ترین اردوی ما در خرداد ماه است، گفت: با برنامه‌ریزی که با اسکوچیچ و سرپرست فدراسیون فوتبال آقای ماجدی انجام دادیم، بنا بر این شد که بتوانیم در ماه ژوئن ۴ بازی تدارکاتی را در کشور قطر برگزار کنیم.

او در این گفت‌وگو به توافق با آمریکا برای برگزاری دیدار دوستانه پرداخت و گفت: در قطر صحبت‌هایی کردیم و حتی با یکی از تلویزیون‌های فیفا مصاحبه کردیم که ما و آمریکا با هم بازی دوستانه برگزار کنیم. حتی قبل از مراسم قرعه‌کشی به همراه دوستانی که با من به قطر آمده بودند،‌ با مدیر ورزشی تیم ملی آمریکا صحبت کردیم و قرار شد بازی دوستانه برگزار کنیم، اما وقتی هم‌گروه شدیم، دیگر برگزاری این بازی تدارکاتی میسر نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید