حمله به پایگاه آمریکا در سوریه

کدخبر: ۴۸۷۱۷۱
تارنمای شبکه «المیادین» امروز(پنجشنبه) خبر داد که در پی حمله راکتی به پایگاه آمریکا در حومه استان دیرالزور سوریه این مکان شاهد آتش سوزی گسترده بوده است.
حمله به پایگاه آمریکا در سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بر پایه این گزارش، نیروهای مقاومت مردمی، پایگاه ائتلاف آمریکا در میدان نفتی العمر در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه را با چند راکت مورد هدف قرار دادند که باعث آتش سوزی گسترده در داخل این پایگاه شد.

 خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد که دو انفجار بامداد امروز در نزدیکی پایگاه ائتلاف آمریکایی در میدان نفتی العمر واقع در شرق استان دیرالزور شنیده شد.

در پی این انفجارها، هواپیماهای ائتلاف بین المللی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.  

منابع آگاه با اعلام اینکه هنوز از میزان خسارات وارد شده اطلاعی در دسترس نیست، به المیادین گفتند که گروه های مقاومت، پایگاه ائتلاف آمریکایی در میدان العمر را با چند راکت هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی شدید در داخل پایگاه شد.

این منابع بیان کردند که هواپیماهای شناسایی و بالگردهای ائتلاف در پی این حمله به شکل گسترده بر فراز منطقه به پرواز درآمدند و نیروهای ائتلاف اقدام به تیراندازی و هدف گیری جنگل های اطراف رود فرات کردند.

یک منبع در ائتلاف بین‌المللی امروز پنجشنبه به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در باره هدف قرار دادن پایگاه ائتلاف آمریکایی در میدان نفتی العمر گفت که «اطلاعات در مورد تلفات انسانی یا خسارت های این حمله تا کنون دریافت نشده است.

 منابع آگاه هم گفتند هدف گیری این پایگاه با وجود تلاش‌های مختلف ائتلاف بین‌المللی برای تامین امنیت آن انجام شد.

 حمله به پایگاه آمریکا در سوریه منجر به آتش‌سوزی گسترده شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید