باج‌خواهی منجر به گروگان‌گیری مرگبار / دستگیری ۹ متهم مسلح

کدخبر: ۴۸۷۳۰۱
اقتصادنیوز: بنابر اعلام بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، ۹ نفر از متهمان مرتبط با یک جنایت در کاظم آباد (قوام آباد) طی کمتر از ۴۸ ساعت، دستگیر شدند که باج خواهی انگیزه اصلی این جنایت اعلام شده است.
باج‌خواهی منجر به گروگان‌گیری مرگبار / دستگیری ۹ متهم مسلح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری ۹ نفر از متهمان مرتبط با جنایت اخیر در کاظم آباد (قوام آباد) طی کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: این متهمان طی عملیات‌های ویژه در محل اختفای خود دستگیر شدند.

یعقوب احمدی در تشریح این خبر افزود: کار شناسایی عاملان جنایت اخیر در کاظم آباد با انجام اقدام فنی و اطلاعاتی کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی استان کرمان و براساس حضور میدانی و صدور دستورات قاطع قضایی انجام شد.
احمدی بیان کرد: همانگونه که قبلا به اطلاع مردم عزیز رسیده بود، یباج خواهی انگیزه اصلی این جنایت بوده است.
وی تصریح کرد: متهمین این پرونده ابتدا به گروگان گیری برادر مقتول به انگیزه اخاذی و گرفتن پول در عوض آزادی گروگان اقدام کرده اند و در حالی که هنوز از صحنه جرم خارج نشده بودند، مقتول به قصد یاری رساندن به برادر خود به صحنه می آید که توسط متهمین مورد شلیک اسلحه کلاشنیکف قرار گرفته و به قتل می رسد.
احمدی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه پلیس اگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان و استان کرمان تاکید کرد: انتظار می رود که مردم عزیز از توجه به شایعات فضای مجازی در خصوص پرونده های جنایی پرهیز نموده و این اخبار را صرفا از مجاری قانونی و روابط عمومی دادگستری استان پیگیری نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید