برای جلوگیری از ریزش مو خوردن این غذاها ممنوع!

کدخبر: ۴۸۷۳۹۲
اقتصادنیوز: غذاهایی وجود دارند که می‌توانند رشد مو را تحریک کنند، اگر هدف داشتن موهایی سالم و قوی که به‌خوبی رشد می‌کنند، باید از خوردن آنها اجتناب کنید.
برای جلوگیری از ریزش مو خوردن این غذاها ممنوع!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز، افزودن منظم تعدادی از مواد مغذی ضروری می‌تواند رشد مو را تحریک کرده و کیفیت آن را بهبود بخشد. به همین دلیل، ما تغییر در عادات غذایی را توصیه می‌کنیم تا الگو را با نیازهای فردی تنظیم کنیم.

همانطور که غذاهایی وجود دارند که می‌توانند رشد مو را تحریک کنند، اگر هدف داشتن موهایی سالم و قوی که به‌خوبی رشد می‌کنند، باید از خوردن آنها اجتناب کنید. ما در اینجا در مورد مواد غذایی با فرایند پخت و پز تصفیه شده و دارای محتوای بالای قندها و چربی‌های ترانس صحبت می‌کنیم.

هشدار مهم درباره احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور/ این علائم را جدی بگیرید

مشهد روسیاه شد!

این نوع محصول باعث تورم می‌شود، سطح هورمون‌ها را تغییر می‌دهد و ظاهر عفونت‌های قارچی را تقویت می‌کند. این به طور مستقیم می تواند باعث مشکلاتی مانند ریزش مو شود.

شکر می‌تواند باعث ریزش موی فراوان و حتی شکستن فولیکول‌های مو (با در نتیجه کمبود رشد) شود. اگرچه این بدان معنا نیست که مصرف قندها باید حذف شود (چون آنها دارای خواص دیگری هستند) توصیه می‌شود این را در نظر بگیرید.
بنابراین، این شما هستید که سعی کنید مصرف این محصولات را کنترل کنید و آنها را با جایگزین‌های سالم‌تر جایگزین کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید