اظهارات پزشکیان درباره جلوگیری از ورود زنان به استادیوم/ نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست

کدخبر: ۴۸۷۴۱۹
پزشکیان گفت: وقتی زنان در همه مجامع اعم از مسجد و دانشگاه می توانند حضور پیدا کنند اما اجازه ورود آنها به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است اینکه بلیط فروشی کنیم بعد اجازه ندهیم که وارد شوند و بعد آن رفتار را با آنها کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست.
اظهارات پزشکیان درباره جلوگیری از ورود زنان به استادیوم/ نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اتفاقات مشهد و بحث حضور زنان در استادیوم گفت: روندی که الان وجود دارد و رفتاری را که انجام می دهند خود به خود عده ای را علیه انقلاب، اسلام ‌و دین  مسئله دار  می کنند. وقتی زنان در همه مجامع اعم از مسجد و دانشگاه می توانند حضور پیدا کنند اما اجازه ورود آنها به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است اینکه بلیط فروشی کنیم بعد اجازه ندهیم که وارد شوند و بعد آن رفتار را با آنها کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست.

مسعود پزشکیان در مورد اینکه آیا ورود زنان به استادیوم ها غیرقانونی و غیر شرعی است اظهار کرد: شرع را باید از این عزیزان پرسید ولی من چیزی در شرع و قانون نمی بینم که اجازه ورود زنان به این مکان ها را ندهد. می توان تمام ملاحظاتی را که آقایان مد نظر دارند در نظر گرفت و اجازه حضور داد. دلیلی ندارد ما برای حضور زنان در تمامی مکان های که می توانند حضور پیدا کنند ممانعت ایجاد کنیم.
 
وی تاکید کرد: به هر حال عده ای نمی خواهند در جامعه این اتفاق بیفتد و می خواهند تفکر و ذهن بسته خودشان را در جامعه تحمیل و اعمال کنند و این روش جز با نگاه و پیام اجتماعی قابل برگشت نیست یعنی جامعه باید صدای خودش را بلندتر از صدای آنها به گوش برساند آنها صدایشان را با برخورد با زنان به جامعه می رسانند و زنان نیز باید صدایشان را به گونه ای دیگر به گوش برسانند.
 
پزشکیان گفت: پیام این نوع رفتار با زنان این است که برای کنسرتی که تتلو برگزار می کند آن همه مشتری پیدا می شود این فرهنگ‌ و رفتار تتلو نیست که اینها را جذب می کند بلکه عناد در قبال رفتاری است که ما در اینجا با آنها داریم. وقتی ما آدم های خودمان را نمی پذیریم و با آنها عناد داریم عده ای به لج مشتری تفکر آدمی که از نظر محتوای فکری و یا پیام موسیقی چیزی برای گفتن ندارد می شوند و در واقع نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید