طلاق بهاره رهنما علنی شد

کدخبر: ۴۸۷۷۲۲
بهاره رهنما بعد از پخش قسمت جدید برنامه شباهنگی که با حضور او و همسر دومش امیر خسرو عباسی برگزار شد با انتشار یک استوری خبر ساز به شایعه طلاقش دامن زد.
طلاق بهاره رهنما علنی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو حضور بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی در برنامه شباهنگی در روزهای اخیر بازتاب وسیعی داشته است و این برنامه را به یکی از پربیننده ترین برنامه‌های مجموعه شباهنگی تبدیل کرده است.

در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست می‌شد و حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما استوری منتشر کرده که برخی آن را تائید شایعات طلاق می دانند. 

اما بهاره رهنما اخیرا درباره این برنامه و حضورش در آن استوری منتشر کرده که بحث برانگیز شد. برخی رسانه‌ها و کاربران در شبکه های اجتماعی توضیحات رهنما را در تائید طلاق ارزیابی کرده‌اند. 

بهاره رهنما نوشت:

«به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.»

بهاره رهنما چند سال پیش از همسر اولش پیمان قاسمخانی فیلمنامه نویس جدا شد و در سال 96 با عباسی ازدواج کرد. 

رهنما چهره ای حاشیه ساز در شبکه های اجتماعی است و بارها اظهارنظرها و اقدامات او جنجال ساز شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید