علم الهدی به عیادت محسن پاکدامن رفت

کدخبر: ۴۸۷۷۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند.
علم الهدی به عیادت محسن پاکدامن رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی شب گذشته با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، با عیادت از حجت‌الاسلام محسن پاکدامن، روحانی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، اظهارداشت: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت ۲ روحانی مجاهد انجامید، در نهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و برخلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار اظهارکرد: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید