هشدار؛ شرایط هوای سرپل‌ذهاب بحرانی شد

کدخبر: ۴۸۸۲۹۴
اقتصادنیوز: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه، عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه سرپل‌ذهاب ۵۰۰ بوده و کیفیت هوای این شهرستان در شرایط بحرانی است.
هشدار؛ شرایط هوای سرپل‌ذهاب بحرانی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اعلام وضعیت هشدار برای کرمانشاه و قصرشیرین، از شرایط بحرانی وضعیت هوای سرپل ذهاب خبر داد.

احد جلیلیان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه، عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه سرپل‌ذهاب ۵۰۰ بوده و کیفیت هوای این شهرستان در شرایط بحرانی است.

وی با اشاره به عدد شاخص لحظه‌ای در ایستگاه قصرشیرین، افزود: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در قصرشیرین ۱۹۱ بوده که نشان‌دهنده سطح هشدار کیفیت هوا در این شهرستان است.

سرپرست محیط‌زیست کرمانشاه تصریح کرد: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه زیبا پارک کرمانشاه ۱۰۰ بوده به مرز ناسالم بودن رسیده است و به نظر می‌رسد در ساعات آینده این عدد بیشتر شود.

جلیلیان خاطرنشان کرد: عدد شاخص لحظه‌ای در ایستگاه اسلام‌آبادغرب ۸۹، شهرداری مرکزی ۸۰ و کنگاور ۸۰ گزارش شده که در شرایط استاندارد قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید