جزئیات انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای کشور

کدخبر: ۴۸۸۴۷۸
سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: در اجرای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان استان‌های آذربایجان غربی و ایلام با اقدامات کنترلی و مؤثر اطلاعاتی، طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف و انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای کشور شدند.
جزئیات انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای استان آذربایجان غربی و ایلام خبر داد.

سردار «احمدعلی گودرزی» در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان استان‌های آذربایجان غربی و ایلام با اقدامات کنترلی و مؤثر اطلاعاتی، طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف و انهدام ۳ باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای کشور شدند.

وی افزود: مرزبانان با انهدام باندهای قاچاق سلاح و مهمات، موفق به کشف ۵۴ قبضه کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات و متعلقات مربوطه شدند.

فرمانده مرزبانی انتظامی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان سلاح و مهمات ناامن دانست و تأکید کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه‌های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و در سخت‌ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده‌های خود همه توان خود را به کار می‌گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید