محبوبیت جو بایدن سقوط کرد!

کدخبر: ۴۸۸۷۳۸
محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در میان جوانان این کشور افت چشمگیری داشته است.
محبوبیت جو بایدن سقوط کرد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد محبوبیت دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در میان جوانان این کشور از زمان ورود او به کاخ سفید کاهش چشمگیری داشته است.

هیل گزارش داد، نتایج نظرسنجی موسسه «گالوپ» نشان می‌دهد، ۳۹ درصد از آمریکایی‌های متعلق به «نسل زِد» (متولدین اواسط تا اواخر دهه ۱۹۹۰ تا متولدین اوایل دهه ۲۰۱۰)، عملکرد دولت بایدن را قابل قبول می‌دانند.

میزان مقبولیت بایدن در میان این نسل از آمریکایی‌ها، اوایل ورود او به کاخ سفید ۶۰ درصد بود که از سقوطی ۲۱ درصدی حکایت دارد.

از سوی دیگر، مقبولیت رئیس جمهور آمریکا در میان «نسل هزاره» (متولدین بین سال‌های ۱۹۸۱ تا میانه ۱۹۹۴) نیز ۴۱ درصد بود که نسبت به نظرسنجی‌های انجام شده در اوایل شروع به کار دولت او، ۱۹ درصد کاهش داشته است.

از میان کل جامعه آماری این نظرسنجی، ۶۷ درصد از جوانان سیاه‌پوست آمریکا عملکرد دولت بایدن را قابل قبول می‌دانند. این میزان در ماه‌های اول شروع به کار بایدن ۸۷ بود.

پیش از این نیز محبوبیت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین نظرسنجی شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» و موسسه «یوگاو» به پایین‌ترین حد خود رسیده بود.

بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت بایدن در اوایل آوریل (ماه میلادی جاری) به ۴۲ درصد کاهش یافته که سی‌بی‌اس نیوز اعلام کرد پایین‌ترین میزان ثبت شده در نظرسنجی این شبکه است. پنجاه و هشت درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که عملکرد وی به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را تایید نمی‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید