حمله وحشتناک گرگ به ۲ شهروند هشجین

کدخبر: ۴۸۹۰۳۷
اقتصادنیوز: ۲ زن جوان و میانسال ساکن شهر هشجین که یکی در حوالی میدان مسجد جامع شهر هشجین در حال رفتن به سرکار خود و دیگری در حال غذا دادن به ماکیان خانگی در داخل حیاط منزل خود بود، مورد حمله گرگ قرار گرفتند و از ناحیه سر، صورت و بدن مجروح شدند.
حمله وحشتناک گرگ به ۲ شهروند هشجین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک قلاده گرگ وحشی ۲ نفر از شهروندان شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال روز شنبه در تشریح ماجرا به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد که ۲ زن جوان و  میانسال ساکن شهر هشجین هستند پیش از ظهر امروز یکی در حوالی میدان مسجد جامع در حال رفتن به سرکار خود  و یکی دیگر نیز در حال غذا دادن به ماکیان خانگی در داخل حیاط منزل خود مورد حمله گرگ قرار گرفته و از ناحیه سر، صورت و بدن  مجروح شدند.

تنبیه وحشتناک روزه خوار توسط طالبان+ عکس

قیمت خودروهای کارکرده سر به فلک کشید

نعمت اله جوانمردی اظهار کرد:بدنبال این حادثه و با اطلاع مردم نیروهای امدادی در محل حاضر و مجروحان را با استفاده از آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر خلخال انتقال دادند .

 

وی بیان کرد: در حالی که یکی از ۲ قلاده گرگ مشکوک به هاری توسط یکی از همیاران محیط زیست در هشجین شناسایی و کشته شده است هم اکنون ۲ اکیپ از محیط بانان این اداره از مرکز شهرستان به شهر هشجین اعزام ودر این شهر مستقر شده و در حال شناسایی گرگ دوم هستند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت:با هماهنگی صورت گرفته بزودی ۲ اکیپ اعزامی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل به اکیپ‌های اعزامی از خلخال در هشجین ملحق و عملیات جستجوی گرگ دوم شتاب خواهد گرفت .

دکتر نقوی نیا رئیس بیمارستان امام  خمینی خلخال نیز گفت:به محض تحویل مجروحین حادثه امروز از آمبولانس اعزامی از شهر هشجین مصدومین بستری و کار درمان آنها از از سوی تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان آغاز شد .

به گزارش ایرنا پیش از این در جریان حمله یک قلاده گرگ وحشی در روز سوم اسفند ماه سال گذشته  یک کودک ۹ ساله و یک جوان ۱۸ ساله در شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال مجروح و راهی بیمارستان شدند و با وجود جستجوی گسترده از سوی محیط بانان گرگ مهاجم هرگز پیدا نشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید