دستگیری سه سارق مسلح خودرو کمتر از یک ساعت

کدخبر: ۴۸۹۰۸۸
اقتصادنیوز: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی مزدا به همراه اموال شخصی از ۲ نفر کمباین‌دار در حوزه پاسگاه الوان (عبدالخان)، بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
دستگیری سه سارق مسلح خودرو کمتر از یک ساعت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شوش از کشف سرقت مسلحانه خودرو کمتر از یک ساعت در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: سه سارق مسلح در این عملیات دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح الله یاری زاده" روز در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودروی مزدا به همراه اموال شخصی از ۲ نفر کمباین‌دار در حوزه پاسگاه الوان (عبدالخان)، بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس توسط عوامل انتظامی و آگاهی در کمتر از یک ساعت خودروی مسروقه را شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز، سه نفر از سارقان دستگیر و اموال مسروقه کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه سارقان در مواجه حضوری توسط مالباختگان شناسایی شدند تصریح کرد: خودرو و اموال مسروقه پس ازانجام اقدامات قانونی تحویل مالباختگان شدند.

سرهنگ یاری زاده بیان داشت: تلاش جهت دستگیری همدست سارقان و کشف سلاح مورد استفاده درسرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید