تذکر یک نماینده رئیس جمهور و وزیر کشور درباره فاصله مردم با آنها

کدخبر: ۴۸۹۲۷۹
سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: بر اساس رویکرد مردمی از شما می خواهم که میز خدمت را از ورودی ادارات بردارید، چرا که این میز، میز حائل و فاصله بین مردم و مسئولین شده است.
تذکر یک نماینده رئیس جمهور و وزیر کشور درباره فاصله مردم با آنها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از وجود میز خدمت در ادارات گفت: مسئولین درهای اتاقشان را به روی مردم باز بگذارند تا مردم به راحتی بتوانند حرف خود را بزنند.

سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور بیان کرد: بر اساس رویکرد مردمی از شما می خواهم که میز خدمت را از ورودی ادارات بردارید، چرا که این میز، میز حائل و فاصله بین مردم و مسئولین شده است.

وی افزود: ارباب رجوع در مراجعه به مسئولین برای حل مشکل خود با میز خدمتی مواجه می شود که باعث رهایی مسئولین از پاسخگویی شده است و او را به دفتردار حواله می کند که فقط یک شماره تلفن به او داده می شود و در صورت تماس هم پاسخی از مسئول دریافت نمی کند و مسئول نیز با دوستان خود و کسانی که با پارتی آمده اند صحبت می کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: این کار حواله دادن مردم به دیگران است. خواهش می کنم به داد مردم برسید. استانداران و مسئولین از کارچاق کنی و دلال بازی و رابطه بازی جلوگیری کنند و درهای اتاقشان را به روی مردم باز بگذارند تا مردم به راحتی بتوانند حرف خود را بزنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید