نوباوه: بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی تخلف است

کدخبر: ۴۸۹۳۱۵
بیژن نوباوه با اشاره به تصویب دوفوریت طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها در جلسه امروز یکشنبه مجلس گفت: باید ابتدا طرح شفافیت آرای نمایندگان تعیین تکلیف و در مجلس به رای گذاشته شود و سپس طرح جدیدی که تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه، نهادها و سازمانها در جلسه امروز مطرح شد، بررسی شود.
نوباوه: بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی تخلف است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی وسایر نهادها تخلف است، تاکید کرد: هیچ قانونی برای ادغام طرحی که پیشتر از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده وجود ندارد وهیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

بیژن نوباوه با اشاره به تصویب دوفوریت طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها در جلسه امروز یکشنبه مجلس اظهار کرد: باید ابتدا طرح شفافیت آرای نمایندگان تعیین تکلیف و در مجلس به رای گذاشته شود و سپس طرح جدیدی که تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه، نهادها و سازمانها در جلسه امروز مطرح شد، بررسی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه" سنگی را آنقدر بزرگ گرفتند که نمی شود آن را تکان داد" اظهار کرد: از نظر من طرح جدیدی  که مطرح شده غیرمنطقی است و طرح اول را زیر سوال برده است به نظر من موافقان و مخالفان این طرح نمی دانند که درباره چه چیزی رای داده اند.

وی گفت: مجددا تاکید می کنم در ابتدا طرح اولیه یعنی طرح شفافیت آرای نمایندگان باید تعیین تکلیف و در صحن مجلس درباره آن رای گیری کنند و در صورتی که رای نیاورد طرح بعدی مورد رسیدگی قرار گیرد؛ این تخلف است و  هیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید