به صدا درآمدن صدای آژیر در پی شلیک موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های اشغالی

کدخبر: ۴۸۹۶۲۴
برخی منابع از شلیک دست کم 3 موشک کاتیوشا از غزه به سوی شهرک‌های اشغالی اطراف غزه خبر می‌دهند.
به صدا درآمدن صدای آژیر در پی شلیک موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در پی شلیک شدن شدن موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های اشغالی، آژیر خطر در این شهرک‌ها به صدا در آمد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در چند شهرک صهیونیستی اطراف غزه خبر دادند.

برخی منابع از شلیک دست کم 3 موشک کاتیوشا از غزه به سوی شهرک‌های اشغالی اطراف غزه خبر می‌دهند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه گنبد آهنین یک موشک که از نوار غزه شلیک شده بود را رهگیری کرده است.

خبرنگار نظامی شبکه 13 رژیم صهیونیستی گفت که از ابتدای آغاز تنش‌های کنونی، اتفاقی استثنایی در مناطق اطراف غزه روی داد و یک موشک به سوی اشکول شلیک شد که سامانه گنبد آهنین آن را رهگیری کرد.

اگر چه منابع صهیونیستی اعلام کردند که این حادثه امنیتی تلفاتی به همراه نداشته است اما برای نخستین بار طی 7 ماه گذشته است که از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی موشک شلیک می‌شود.

حملات و یورش‌های نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی که از جمعه آغاز شده تا امروز ادامه داشته است. خبرنگار المیادین نیز بامداد امروز گزارش داد که شهرک‌نشینان تحت حمایت نیروهای اشغالگر قدس به این مسجد یورش بردند.

هزاران فلسطینی در سرزمین‌های مختلف اشغالی روزها است که علیه اشغالگری قیام کرده‌اند؛ حالا اشغالگران با افزایش تدابیر امنیتی و تعداد نظامیان خود، به دنبال تامین امنیت شهرک‌نشینان و تداوم یورش‌ها به مسجد الاقصی هستند.

صدها هزار اسرائیلی در شهرک‌هایی یهودی‌نشین که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است سکونت دارند.

 سازمان ملل و بیشتر کشورهای جهان شهرک‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌دانند زیرا این رژیم در جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی این سرزمین‌ها را اشغال کرده و بر مبنای کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت و ساز از سوی اشغال‌گر در سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید