وزیر آموزش و پرورش:‌ هیچ کلاس درسی در کشور تعطیل نیست

کدخبر: ۴۸۹۷۷۲
یوسف نوری در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان در جمع فرهنگیان با بیان اینکه حضور ما از قبل دانش‌آموزان معنا پیدا می‌کند و باید قدردان آن باشیم، گفت:‌ دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ما هستند و باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم.
وزیر آموزش و پرورش:‌ هیچ کلاس درسی در کشور تعطیل نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر آموزش و پرورش تعداد کلاس‌های فعال مدارس کشور را 560 هزار باب دانست و گفت:‌ در حال حاضر هیچ کلاس درسی به واسطه شیوع ویروس منحسوس کرونا تعطیل نشده و با تدابیر صورت‌گرفته زمینه حضور دانش‌آموزان در سطح مدارس کشور فراهم شده و باید قدردان این فرصت پیش‌آمده باشیم.

یوسف نوری دقایقی‌پیش در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان در جمع فرهنگیان با بیان اینکه حضور ما از قبل دانش‌آموزان معنا پیدا می‌کند و باید قدردان آن باشیم، اظهار  کرد:‌ دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ما هستند و باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم.

وزیر آموزش و پرورش تعداد کلاس‌های فعال مدارس کشور را 560 هزار باب دانست و گفت:‌ در حال حاضر هیچ کلاس درسی به واسطه شیوع ویروس منحسوس کرونا تعطیل نشده و با تدابیر صورت‌گرفته زمینه حضور دانش‌آموزان در سطح مدارس کشور فراهم شده و باید قدردان این فرصت پیش‌آمده باشیم. 

وی با اشاره به اینکه بحث تغذیه دانش‌آموزی پس از یک سال وقفه تعطیلی دوباره احیا شده، بیان کرد:‌ مشکل یک دفعه ایجاد و یک دفعه نیز حل نمی‌شود و باید در راستای حل مشکلات فرهنگیان ازجمله رتبه‌بندی سعه‌صدر داشته باشیم و تا حصول نتیجه آن را پی‌گیری کنیم. 

نوری با بیان اینکه تمام تلاش ما فرهنگیان در محیط مدرسه آموزش آداب و رسوم صحیح زندگی کردن به دانش‌آموزان می‌باشد، افزود:‌ تمام مولفه‌های موردنیاز برای اندازه‌گیری در سازمان تعلیم و تربیت وجود دارد و برای تربیت نیروهای موجود در مدارس باید گام‌های تاثیرگذاری برداشته شود.

بازدید از دبستان پروین اعتصامی، گفت‌وگو با جمعی از فرهنگیان و حضور در منزل دانش‌آموزی که فیلم تنبیه‌بدنی او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان می‌باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید