باشگاه بدنسازی اشرافی خیابان فرشته تعطیل شد

کدخبر: ۴۹۰۱۰۱
در روزهای گذشته خبرهای منتشر شده درباره یک باشگاه بدنسازی لاکچری در خیابان فرشته تهران که حق عضویت چند صد میلیونی و مربیان خارجی دارد حسابی سر و صدا کرده است.
باشگاه بدنسازی اشرافی خیابان فرشته تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک افتتاح یک باشگاه ورزشی لوکس در شمال تهران با حضور ستارگان مشهور فوتبال جهان و حق عضویت سالانه‌ بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، جنجالی شده است.

گفته می‌شود این باشگاه خصوصی قشر خاص و مرفه، به دلیل تبلیغ ورزش لاکچری و حساسیت جامعه به فعالیت آن، از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تعطیل شده است.

هنوز مشخص نیست لوئیجی کولینا و دکتر مارکوس مرک دو داور اسطوره‌ای فوتبال جهان در کنار لوتار ماتئوس و آندریاس برمه آلمانی با چه دستمزدی حاضر به سفر به ایران برای تبلیغ این باشگاه شده اند.

در شبکه های اجتماعی، بعضی آن را نشان‌دهنده اختلاف شدید طبقاتی و تمکن مالی دور از ذهن عده‌ای خاص می‌دانند و برخی آن را نشان‌دهنده اقتصاد آزاد بخش خصوصی.

در واکنش به اعتراضات و فشار افکار عمومی، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که چون این باشگاه مجوز فعالیت نداشته تعطیل خواهد شد، هرچند بعضی معتقدند صاحبان ثروتمند باشگاه، مشکل مجوز را هم به‌زودی حل خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید