تمهیدات ترافیکی ویژه شرق تهران در شب‌های قدر اعلام شد

کدخبر: ۴۹۰۴۱۶
اقتصادنیوز: بنابر اعلام پلیس، تمهیدات ترافیکی شرق تهران در شب‌های پرفضیلت قدر در شهرستان های تابعه شرق تهران اجرا می‌شود.
تمهیدات ترافیکی ویژه شرق تهران در شب‌های قدر اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس در شب‌های پرفضیلت قدر در شهرستان های تابعه شرق تهران به منظور حفظ حفظ ایمنی شهروندان اجرا می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گزارش داد، سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و حفظ ایمنی مردم روزه‌دار و همچنین نظم بخشی به حوزه ترافیکی اطراف مساجد، امامزاده‌ها، هیات‌ها و تکایا، پلیس راهور با بکارگیری حداکثری نیروها نسبت به پوشش ترافیکی معابر و محل های پرتردد اقدام می‌کند و محدودیت تردد در اطراف این اماکن مقدس با هدف ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم و کنترل ترافیک محل، اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت تردد در اطراف اماکن مذهبی با شروع مراسم از حوالی ساعت ۲۲ آغاز و تا پایان مراسم که حدود ساعت ۴ بامداد خواهد بود، ادامه پیدا می کند.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین به خاطر افزایش ایمنی شب زنده داران مراسم احیا، از حرکت کامیون‌ها در معابر پرتردد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: از رانندگان درخواست می‌شود تا با توجه به تاریکی شب،مراقب رانندگی خود بوده و حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، به افراد پیاده نیز توصیه می‌شود در صورت عبور از عرض خیابان حتما مراقب تردد خودروها باشند و حتی الامکان از پل های عابر پیاده استفاده کرده و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی به ویژه در نقاطی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، داشته باشند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید