جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس/ سردار سلامی سخنران پیش از خطبه‌ها

کدخبر: ۴۹۱۵۱۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس روز جمعه ساعت ۱۰ در تهران برگزار می‌شود، گفت: فرمانده کل سپاه یکی از سخنرانان این مراسم است.
جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس/ سردار سلامی سخنران پیش از خطبه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس در تهران پرداخت و گفت: محوری‌ترین برنامه ما راهپیمایی روز قدس در تهران است. این مراسم روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در مسیرهای ۱۰ گانه شروع می‌شود و به سمت دانشگاه تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه‌ها سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران است، گفت: همچنین برخی از اعضای جبهه مقاومت نیز سخنرانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

موسوی پور افزود: در پایان راهپیمایی امسال، قطعنامه پایانی راهپیمایی به تأیید مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ما در ۹۰۰ شهر، مراسم راهپیمایی روز قدس را برگزار خواهیم کرد، اظهار داشت: تعداد زیادی از عکاسان داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خبری می‌دهند. البته تأکید می‌کنیم باید پروتکل‌های بهداشتی در مراسم روز قدس رعایت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همایش‌های متعددی نیز درباره فلسطین برگزار می‌شود، تأکید کرد: مهمترین این همایش‌ها تحت عنوان فلسطین مظلوم در غزه است که در محل استادیوم غزه برگزار می‌شود.

موسوی‌پور افزود: همایشی نیز تحت عنوان کنگره قدس شریف، روز پنج شنبه در محل لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرز مشخصی ندارد، گفت: این رژیم که خود را در اوج قدرت می‌دید اکنون در برابر تاکتیک‌های مقاومت زمین گیر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: رژیمی که از نظر نظامی شکست ناپذیر بود امروز در برابر جبهه مقاومت، زمین گیر شده است.

موسوی‌پور با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تعیین این روز، مسئله فلسطین را زنده نگه داشتند و اکنون شاهدیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی افول کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید