بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه عراقی

کدخبر: ۴۹۱۸۲۲
خبرگزاری عراقی المعلومه در گزارشی به حضور مسئولان ایرانی در کنار مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد.
بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه عراقی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری المعلومه در گزارشی نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تهران و دیگر شهرهای ایران برگزار شد.

در این گزارش آمده است: این مراسم راس ساعت ۱۰ در تهران و عموم شهرهای ایران با حضور گسترده مردمی به ویژه جوانان و قشر ورزشکار برگزار شد.

این خبرگزاری عراقی نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در دو سال گذشته به دلیل انتشار ویروس کرونا برگزار نشد اما امسال به جز ایران در ۹۰ کشور دیگر با حضور گسترده مسلمانان و پیروان دیگر ادیان الهی در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار شد.

در این گزارش با اشاره به حضور مسئولان ایرانی در کنار مردم در این راهپیمایی آمده است که راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در ۱۰ مسیر اصلی منتهی به دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ بعد از دو سال که به خاطر مسایل کرونایی با حضور مردم برگزار نمی‌شد، امسال در آخرین جمعه ماه رمضان از ساعت ۱۰ صبح در تهران از مسیرهای ده گانه به سمت دانشگاه تهران و در سایر استان‌ها از مبادی تعیین شده آغاز شد.

امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید