هشدار پلیس نسبت به تخلف سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت

کدخبر: ۴۹۲۸۰۹
اقتصادنیوز: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: به منظور برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در معابر و بزرگراه‌های شهر تهران، علاوه‌بر دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات، سرعت غیرمجاز به وسیله این دوربین‌ها نیز ثبت و کنترل می‌شود.
هشدار پلیس نسبت به تخلف سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم‌های سیار این پلیس برای برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات جاری خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر اظهارکرد:‌ در این بازه زمانی شاهد به سفر رفتن شمار قابل توجهی از شهروندان در تهران هستیم و همین موضوع سبب شده است تا معابر و به‌خصوص بزرگراه‌های تهران ایام خلوتی را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه این خلوتی در ساعات پایانی شب و ساعات آغازین روز بیشتر به چشم می‌خورد، گفـت: در همین راستا از ابتدای تعطیلات تیم‌های سیار کنترل سرعت به منظور برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مستقر شده‌اند و علاوه بر دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات، سرعت غیرمجاز به وسیله این دوربین‌ها نیز ثبت و کنترل می‌شود همچنین گشت‌های نامحسوس پلیس نیز در بزرگراه‌ها و معابر حضور دارند و نسبت به برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خلوتی معابر نباید منجر به وسوسه سرعت در رانندگان شود، اظهارکرد: لازم است رانندگان با سرعت مجاز در معابر تردد و از هرگونه رانندگی با سرعتی بیشتر از حدمجاز معابر پرهیز کنن، چراکه این اقدام علاوه بر آنکه موجب ثبت نمره منفی و جریمه آنان خواهد شد، ایمنی این افراد و دیگر رانندگان را به مخاطره می‌اندازد.

همه خانی در پایان گفت: استقرار و فعالیت تیم‌های گشتی پلیس در بزرگراه‌ها به طور شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته است و با هرگونه موارد تخلف حادثه‌ساز برخورد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید